jammi Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 jeg sier bare www.theonlinecandyshop.com ENJOY, si fra i tråden om dere kjøpe noe derfra! Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 onlinecandyshop var litt forvirrende. Jeg testet checkout, og hadde mulighet til å velge FedEx ground service, men i følge FedEx kan man bare bruke den til Canada og Puerto Rico. I følge Shipping-siden til butikken tilbyr de USPS Airmail Parcel Post og i noen tilfeller Flate Rate Envelope, men da må man spørre på forhånd. Kan jeg bruke ground service, og hvor lang tid tar det i såfall? Altfor dyr eller treg frakt til Norge er vanligvis det som ødelegger for slike butikker, og som Looneystuff gjør veldig bra. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 AMERICAN CANDY ASSORTMENT Det har komt ein ny pakke med forskjellige typer snop. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Nå fikk jeg lyst til og bestille nå... Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Da var en pakke bestilt. Gleder meg til å smake. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Noen her som har smakt Hershey's chocolate kisses? Ser veldig digg ut! Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Savner Snickers Cruncher, finnes de i norge ennå? Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Noen her som har smakt Hershey's chocolate kisses?Ser veldig digg ut! 7801562[/snapback] Ja, jeg likte de iallefall veldig godt. Med tanke på smak minner de mye om m&m's, men er litt større og har en annen form. Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Er helt sikkert skrevet om det før, men si at jeg bestiller varer fra USA for 700,- NOK. Må jeg betale toll eller noe sånt for det da? Hvor mye er ca frakten på? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Er helt sikkert skrevet om det før, men si at jeg bestiller varer fra USA for 700,- NOK. Må jeg betale toll eller noe sånt for det da? Hvor mye er ca frakten på? 7807944[/snapback] For vareverdi under 200 NOK (omregnet fra aktuell valuta med tollvesenets satser) betaler du ikke toll, moms eller lignende. Frakt blir ikke lagt til total vareverdi. For varer over 200 NOK, må du betale avgifter av vareverdi OG frakt. For datautstyr, fotoutstyr og lignende betaler du 25% moms samt gebyr til den som innkrever disse prosentene (Posten, DHL eller lignende. Er vel 100-200 kroner) og for mat tror jeg det er 14% moms og noen prosent i toll i tillegg. Samt gebyret til de som innkrever dette så klart. Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Hmm.. Har hengt meg på på denne loneystuff bølgen jeg også... Bestilte 1 stk American Candy Assortment 24 Bars i går Venter i spenning.. Edit:Linket til feil produkt, det er nå fikset. Endret 6. februar 2007 av ostebonden Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Bestilte i år meg trident splash fra ein anna store på ebay. Hadde egentlig tenkt å kjøpe på looney men eg fant samme tyggisen på ein annen store der fikk eg fleire pakker pluss at frakten var billigere. Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Du må gjerne fortelle hvor det var. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Ja kom med link Endret 30. januar 2007 av ondskapen Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Da var skittles i hus, smaker rart på en måte, men godt allikavel, så går vel nedpå Noen som trenger en rabatkode til looneystuff? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Candymachines De sender også på samme måte som looneystuff om man spør, 9,5usd opptil 4.9999999lbs. Da er de ikke ansvarlige hvis det kommer bort i posten, dette gjelder også for looneystuff. Men oddsen er jo ikke akkurat stor for at det skjer. Har også kjøpt skittles, men jeg spekulerer på datoen. Ser ikke noe stempel, bare en fin lang kode!? Endret 30. januar 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Candymachines De sender også på samme måte som looneystuff om man spør, 9,5usd opptil 4.9999999lbs. Da er de ikke ansvarlige hvis det kommer bort i posten, dette gjelder også for looneystuff. Men oddsen er jo ikke akkurat stor for at det skjer. Har også kjøpt skittles, men jeg spekulerer på datoen. Ser ikke noe stempel, bare en fin lang kode!? 7837199[/snapback] Denne koden forteller deg når den aktuelle posen med skittles ble produsert. Det første nummeret i koden forteller hvilket år det dreier seg om, og de to neste numrene viser hvilken uke i dette året posen ble produsert. La oss si at du ser følgende kode: 630AB02 Ut fra denne kan vi se at posen ble produsert i uke 30, 2006. 1 Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Trident Splash Her er linken til produktet eg kjøpte og derfra kan dere klikke dere videre inn til storen! Frakt var dog billigere på dette spesifike produktet. EDIT: 300 Innlegg! Endret 31. januar 2007 av mafiaman Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 "slever" kjøpte en sånn 24pack med ymse ting i, men fikk ikke betalt den med paypal kontoen min da jeg hadde glemt å oppdatere til nye kortet (gikk fra dnb til ya.no, sparer faen meg ørten tusen i året). Får betale når jeg kommer hjem. Denne tråden lover ikke godt for livlinja mi Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Har en 10% avslag-kupong til looneystuff.com (virker ikke på ebay) som går ut 5. februar. Send pm om du vil ha den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå