Oly Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Er det muligheter for å bestille store mengder av snop via nettet? Vurderer dette hvis mulig, for det hadde jo vært greit å kunne bestillt inn kilovis av f.eks. Gomp over nettet, hvis det var rabatter på storbestilninger. Hadde jo vært mye greiere enn å kjøpe det enkeltvis, og overprisede (f.eks. Gomp) søtsaker i butikkene Lenke til kommentar
RIP Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Høres ut som en genial ide, og starte en online godisbutikk Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Jada, er blant annet noen ebaystores som driver med online godis-salg. LooneyStuff er en amerikansk ebay-sjappe som har et bredt utvalg av diverse godteri. De sender over hele verden, og portoen for å få en kasse sjokolade sendt til Norge er ikke særlig høy. En kartong sjokolade (24 stk) koster ca 14 dollar og porto ligger på 9,50 dollar pr. kartong. 23,50 dollar tilsammen, noe som blir rundt 150 norske kroner. Det morsomste med å handle godis her er ikke de lave prisene (selv om 6 kroner for en sjokolade er billig nok) , men at du kan velge massevis av godteri som ikke finnes i butikkene her hjemme. F.eks har de Skittles (über genialt), M&m's, butterfinger, three musketeers osv. Jeg har bare handlet her en gang, men servicen jeg fikk var utrolig bra. Tok bare 4-5 dager fra jeg hadde bestilt til det lå en kartong med butterfingers i postkassa mi edit: glemte link, http://stores.ebay.com/LooneyStuff-Foods Endret 9. oktober 2006 av Jon@s Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ja, kan ikke forstå hvorfor skittles ikke finnes i Norge. Ville jo blitt en mega hit. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Må du ha eit visst antal positive tilbakemeldinger for å bestille? Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Nei, det kan jeg aldri forestille meg. Er noen private selgere på ebay som krever positive tilbakemeldinger hos kjøper, men har ikke sett noen ebaystores som gjør det. Betaler du med kredittkort via PayPal får jo selger betalt før varen sendes og da er det ingen grunn til å kreve noe sånt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Flotte greier, trur eg kjem til å bestille ein pakke med Skittles. Pakken med 24 posar kostar $14 og frakten $9.50. Til saman $23.5 som blir 154,- norske kroner. Posane er på 2.17 oz som er 61 gram, til saman blir det circa 1½ kilo. Valutakursane finn du på Tollvesenet sine sider. $30 er maks for å halde deg under tollgrensa, kostar det meir må du betale 25% moms pluss eit tollgebyr frå Posten. Endret 9. oktober 2006 av Zeph Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Fikk lyst på skittles selv nå... Kan du si ifra når du får pakken så vi vet om butikken er like raske med levering som før? Er ca et halvt år siden jeg bestilte derfra, så hadde vært greit å vite om de fremdeles er like effektive. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 På produktene står det f.eks.: TOBLERONE Bar - 24 1.23 oz Bars - Honey & Almond Nougat Hvordan finner jeg ut hvor mange gram de er på? Lenke til kommentar
Utsyn1 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Hvordan finner jeg ut hvor mange gram de er på? 7030876[/snapback] Prøv denne siden for omregning: http://www.markazits.com/diet/konvertera.php eller denne http://www.dhl.no/publish/no/no/tools/conversion.low.html 1.23 oz =34.87 gram edit: feil benevning Endret 9. oktober 2006 av Utsyn1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Likte denne betre eg, engelsk. http://online.unitconverterpro.com/common-...alpha/mass.html Edit: Den andre din var heller ikkje dum. Endret 9. oktober 2006 av Zeph Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Noen som har funnet noe smågodt man kan handle? F.eks. CandyKing? Lenke til kommentar
Artemis-Entreri Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Ja, kan ikke forstå hvorfor skittles ikke finnes i Norge. Ville jo blitt en mega hit. 7030567[/snapback] Location, de som driver kiosk driften hos mange kinoer i norge. Har vel Skittles så vidt jeg vet. Endret 9. oktober 2006 av Artemis-Entreri Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) For dei over 20. 7038340[/snapback] Den skal prøves! Edit: Selge Skittles-shots på qxl... 500 kr. flaska Endret 10. oktober 2006 av datating Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Skittles kan kjøpes hos Deli Deluca i Norge. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Som det finnes 3 butikkar av i Norge, alle lokalisert i hovudstaden? Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Som det finnes 3 butikkar av i Norge, alle lokalisert i hovudstaden? 7042701[/snapback] Åh, det er vel over 20. Men foreløpig er de vel dessverre bare i Oslo ja. Ellers frister det veldig å bestille snop fra nettet - mest fordi det er så mange morsomme varianter som ikke finnes i Norge Endret 10. oktober 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Altså uaktuelt for oss andre. Kjøpte akkurat 24 pakker på 2.17 oz med originale Skittles, skal gje ein lyd når pakken er i hus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå