mandela Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 tidligere i dag chattet jeg med en kompis på msn messenger da vi skulle bestille noen varer derfra sammen. Det jeg la i handlekurven dukket opp i hans handlekurv og omvendt, når han skulle gå til kassen og gjøre ferdig bestillingen var det plutselig dobbelt opp av alt. (grunnen til at jeg "simulerte handleprosedyren" var at han var fersk på å bestille på nettet, så jeg gikk gjennom det sammen med ham. Uansett, jeg stusset over når han sa hvor mye det kom på til sammen (han var i ferd med å trykke på fullfør bestillingen). Det må vel være noe humbug med PCutstyr sin webshop, eller hva? Lenke til kommentar
pskard Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Trolig ligger den en variabel som identifiserer hva du har "handlet" i URLen. Med andre ord ikke noe problem. At enkelte sender URL'er over MSN er vel heller ikke så vanlig når det gjelder det en skal handle. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Det høres ikke ut som den verste sikkerhetsbuggen i verden, men klart ... enhver feil i sikkerheten er "farlig". Tror nok butikken hadde satt pris på et lite tips om saken ... :wink: Lenke til kommentar
mandela Skrevet 4. november 2002 Forfatter Del Skrevet 4. november 2002 noe overdreven overskrift kanskje ja, likevel en glipp i "netthandel-løsningen" til PCutstyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå