xxm0rtyque Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei.. Jeg holder på redigere/designe ett bilde på photoshop cs2.. Har en layer oppå en annen, så skal jeg få den ene layeren til å bli sånn halveis usynelig (gjennomsiktig) .. Er ganske ny i photoshop så hadde vært fint vis dere kunne laget en veiledning.. For.eks: Filter->Blur->Lens Blur... Takk for svar Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Hei.. Jeg holder på redigere/designe ett bilde på photoshop cs2.. Har en layer oppå en annen, så skal jeg få den ene layeren til å bli sånn halveis usynelig (gjennomsiktig) .. Er ganske ny i photoshop så hadde vært fint vis dere kunne laget en veiledning.. For.eks: Filter->Blur->Lens Blur... Takk for svar 7028198[/snapback] 1. Velg det layeret du vil ha gjennomsiktig. 2. Still ned på Opacity øverst i Layers-vinduet. Endret 8. oktober 2006 av eMPea Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Takk skal du ha!!!!! =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå