xerxas Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Hei jeg har tenkt å oppgradere min data for 5000kr. jeg har : intel p4 3,2 hovedkort MSI 915PL NEO-F LGA 775 thermaltake blue orb 2 (kjøler) cosair value pc3200 512mb*2 200 gb seagate barracuda 7200 8 mb cache Gainward Geforce 6600 256mb chieftec 400w hva burde jeg oppgradere å hvorfor! takk på forhånd Endret 9. oktober 2006 av xerxas Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 sjermkortet kunne du godt byttet ut til et 7900GTO eller 7950GTX for og habest mulig grafikk i spill. minne skulle du hatt 2048Mb/2Gb for best mulig raskhet i spill. prosessoren trengs ikke og byttes ut men vis du vil så kan du kjøpe et nytt hk med prosessor typen D2C det er det nyeste sorten prosessorer fra intel Harddisk plass er alttid kjekt og ha Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 hovedkort som støtter conroe? pci-e 1000kr ati 1900gt 1700kr 2x1gb ram 800mhz ddr2 2000kr kansje en harddisk som system disk til. så er det bare å bytte prosessor hvis det trengs Lenke til kommentar
am3k Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
xerxas Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 hei va med XFX geforce 7600? høres corsair bra ut? med 1024 mb! Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det er en oppgradering til under 5000 med skjermkort ram og hk hvis du vil ha bedre skjermkort å kan du kutte ned på ramen og ta mere på sjermkortet. hk støtter C2D så du kan oppgradere til senere Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 hva synes du da? du må da svare Lenke til kommentar
xerxas Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Det er en oppgradering til under 5000 med skjermkort ram og hkhvis du vil ha bedre skjermkort å kan du kutte ned på ramen og ta mere på sjermkortet. hk støtter C2D så du kan oppgradere til senere 7030973[/snapback] Hei tusen takk! jeg satt virkilig pris på det jeg kommer til å kjøpe det du satt opp for meg du er en hyggelig fyr Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Stenges for dårlig bruk av emnefeltet, se forøvrig sticky/annonsering. Det fremgår klar at nemt sticky/annonsering skal leses før en poster i denne kategorien samt at brudd på denne vil føre til stenging. Du rådes herved til å lese denne og forsøke på nytt. Et godt emnefelt bør si noe om busjettet ditt, hva maskinen skal brukes til. Har du bestemt deg for div. merker/produsenter (t.d. AMD/Intel, ATI/nVidia) kan dette også med fordel inkluderes. Skal du bare ha visse komponenter kan du med fordel opplyse om hvilke deler det er snakk om. Døme på gode emnefelt: Kontor-PC til under 5000 kr. (Sier noe om bruksområde om budsjett) Ny Stille-PC til 10000 kr. Spill-PC AMD64 og GeForce under 15K (Valgt merke og sier budjsett). Nytt HK, CPU (Intel), RAM max. 7K Minner forøvrig om forumreglene: Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Brudd på nevnte retningslinjene, enten det gjelder dårlig bruk av emnefelt eller særs manglende informasjon i tråden, vil føre til stenging. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg