ladida Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei! Sikkert dumt spørsmål, men jeg trenger å få vite... Selges Sørlandschips i nord-Norge? Finnmark og der omkring feks... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei! Sikkert dumt spørsmål, men jeg trenger å få vite... Selges Sørlandschips i nord-Norge? Finnmark og der omkring feks... 7028180[/snapback] JA Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Klarer dere ikke å lage deres eget chips der oppe. Temmelig lame å måtte importere sørlandschips, da. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Klarer dere ikke å lage deres eget chips der oppe. Temmelig lame å måtte importere sørlandschips, da. 7028239[/snapback] Hvorfor i alle dager er det "lame"? Er jo mange produkter som blir lagd nord for sinsenkrysset som selges på sørlandet. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 [irony][/irony] Du så ikke den, eller? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Start din egen fabrikk! Nordlanschips! Smaksvarianter: Skrei og tran Måsegg Reinlav Chipsen frityrstekes i den fineste snøskuterolje. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Stemmer for rapportering av denne tråden. Mobbing! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Start din egen fabrikk! Nordlanschips! Smaksvarianter:Skrei og tran Måsegg Reinlav Chipsen frityrstekes i den fineste snøskuterolje. 7028624[/snapback] I would have bought that! Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Start din egen fabrikk! Nordlanschips! Smaksvarianter:Skrei og tran Måsegg Reinlav Chipsen frityrstekes i den fineste snøskuterolje. 7028624[/snapback] :!: Tenker det ville slått bra an der oppe! Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Har ingen lest hva som står bak på posen? Står jo at han fikk oppskriften og masse chips fra Canada! Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Stemmer for rapportering av denne tråden. Mobbing! 7028809[/snapback] Pff.. Mobbing? Hvis du ikke tåler dette så er du ikke en ekte nordlending! Vi nordlendinger er hardbarka, skal mye til for å knekke oss Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 denne tråden fikk meg til å åpne en pose med sørlandschips Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Går trådstarter kankje på BI og har en caseoppgave i markedsføring kurset? Kanskje jeg vet hvem du er? Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Klarer dere ikke å lage deres eget chips der oppe. Temmelig lame å måtte importere sørlandschips, da. 7028239[/snapback] Hvorfor i alle dager er det "lame"? Er jo mange produkter som blir lagd nord for sinsenkrysset som selges på sørlandet. 7028603[/snapback] Det gjelder ikke Oskar Syltes pærebrus og ananasbrus Skikkelig feigt gjort. Jeg må jo importere den grønne herligheten jeg er oppvokst med. Sørlandschips er så godt at jeg synes hele landet fortjener det. Og ja, det selges vel i de fleste dagligvarebutikker allerede. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Sørlandschips har blitt tildelt «Verdas beste chips»-prisen av eit representativt utval (meg sjølv). Lenke til kommentar
Star Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Har ingen lest hva som står bak på posen? Står jo at han fikk oppskriften og masse chips fra Canada! 7029188[/snapback] :!: stormannsgale sørlendinger.. Lenke til kommentar
sirIdar Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Går trådstarter kankje på BI og har en caseoppgave i markedsføring kurset? Kanskje jeg vet hvem du er? 7030343[/snapback] Hehe, denne tanken slår meg også, spørsmålet som bør stillet er vel heller; Hvilken BI skole går trådstarter på? Yil innformasjon til trådstarter så har SC full distribusjon på det Norske markedet, selv om man ikke skulle tro det, så er Nord-Norge en del av dette markedet... Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Går trådstarter kankje på BI og har en caseoppgave i markedsføring kurset? Kanskje jeg vet hvem du er? 7030343[/snapback] Hehe, denne tanken slår meg også, spørsmålet som bør stillet er vel heller; Hvilken BI skole går trådstarter på? Yil innformasjon til trådstarter så har SC full distribusjon på det Norske markedet, selv om man ikke skulle tro det, så er Nord-Norge en del av dette markedet... 7036856[/snapback] Second that Det lurte gruppa vår også på.. Lenke til kommentar
ladida Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Takk for alle svar men stoppet å sjekke etter de første svarene, derfor dette kommer så sent... Går trådstarter kankje på BI og har en caseoppgave i markedsføring kurset? Kanskje jeg vet hvem du er? 7030343[/snapback] Hehe, denne tanken slår meg også, spørsmålet som bør stillet er vel heller; Hvilken BI skole går trådstarter på? 7036856[/snapback] Ehmmmmm... Joda, er Bi student. I Oslo. Fikk forresten bestått på begge casene:) Noe som sikkert dere gjorde også. Skulle bare mangle, for det var et helvete. Død over casegrupper! Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Klarer dere ikke å lage deres eget chips der oppe. Temmelig lame å måtte importere sørlandschips, da. 7028239[/snapback] Hvorfor i alle dager er det "lame"? Er jo mange produkter som blir lagd nord for sinsenkrysset som selges på sørlandet. 7028603[/snapback] Det gjelder ikke Oskar Syltes pærebrus og ananasbrus Skikkelig feigt gjort. Jeg må jo importere den grønne herligheten jeg er oppvokst med. Sørlandschips er så godt at jeg synes hele landet fortjener det. Og ja, det selges vel i de fleste dagligvarebutikker allerede. 7031075[/snapback] vel, hvis du bor i Bergen er ikke det så stort problem. Både ananas- og pærebrusen fra Oskar Sylte selges på Brus.no Endret 24. januar 2007 av jolleguten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå