Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Puppe-tråden. Diskusjon ang disse himmelske verk

g@bb@

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette må nesten være uten tvil en av verdens deiligste, og mest perfekte pupper!

7077895[/snapback]

Absolutt ikke dumme, dog ser litt usymmetriske ut, dvs. den til høyre ser litt mindre ut. (Ikke det at vi dømmer for slikt, men _verdens deiligst_ har litt å svare for)

Endret av Nazgul
Lenke til kommentar
Vel, hvis du kan finne to pupper som er fine, deilige, perfekte, ikke for store, ikke for små, som IKKE er usymmetriske, så skal jeg skrive i signaturen: Nazgul pwned G@bb@!

:w00t:

7078009[/snapback]

Akkurat dette er umulig, det er veldig inviduelt hva man synes er perfekte.

Personlig synes jeg de du linket til (for eksempel) ikke er perfekte, sselv om de var pene :)

Lenke til kommentar
hehe, godt poeng der.. Skulle nesten hatt en poll  :tease:

"Raven Riley VS *****

7078051[/snapback]

Synes Keeley som det har blitt linket til et par ganger er rimelig nærme perfekte.

Eneste å utsette er at de muligens er litt i største laget, til tross for at de er ekte.

Men jeg kunne fint overlevd med dem.

Lenke til kommentar

Jeg syns bare det er så sinnsykt turn-off med sånne gigantiske pupper.. Tenner mye mer på små faste :love: . Viillle prioritert sånn som dette jeg:

Fjes > Rumpe > Mage > Pupper > Stygt fjes > Stygge pupper > Stygg rumpe > Stygg mage

HVis jeg hadde møtt en som var nesten flatbrystet men hadde kjempe pent ansikt, skikkelig fast og fin rumpe / mage, så hadde jeg bare gitt faen i puppene :p

Tenker uansett at jenter med store pupper (og kanskje ikke så veldig pene i fjeset osv.) er sånne du ville rotet med og som ikke egner seg for noe forhold. (er som regel veldig vanskelig å holde på og..?) Mens en jente med veldig pent og snilt fjes er en som jeg kunne tenke meg å bli sammen med :)

Endret av lars16
Lenke til kommentar
Jeg syns bare det er så sinnsykt turn-off med sånne gigantiske pupper.. Tenner mye mer på små faste :love: .  Viillle prioritert sånn som dette jeg: 

Fjes > Rumpe > Mage > Pupper > Stygt fjes > Stygge pupper > Stygg rumpe > Stygg mage

HVis jeg hadde møtt en som var nesten flatbrystet men hadde kjempe pent ansikt, skikkelig fast og fin rumpe / mage, så hadde jeg bare gitt faen i puppene :p 

Tenker uansett at jenter med store pupper (og kanskje ikke så veldig pene i fjeset osv.) er sånne du ville rotet med og som ikke egner seg for noe forhold. (er som regel veldig vanskelig å holde på og..?)  Mens en jente med veldig pent og snilt fjes er en som jeg kunne tenke meg å bli sammen med  :)

7078439[/snapback]

Fornuftig du!

Jeg derimot, neh... (sikkert også derfor jeg er singel)

Lenke til kommentar

Vel, selv om du er singel, har du jo fremdeles internett :thumbup:

Hadde en morsom episode her om dagen:

Madamen min sov hos meg på fredag, og snill som jeg er, masserte jeg ryggen hennes, og magen. Hun sovnet relativt fort, og jeg ble bare liggende å leke med de to herlighetene, bare litt. Så merket jeg at hun av en eller annen grunn pustet litt tungt.

Og koffert som jeg tenker av og til, begynte jeg å masere de. Koste litt med nippelene osv.

Da hun våknet neste morgen sa hun: Jeg hadde en merkelig drøm: Først måtte jeg springe for livet, fordi en bil kom etter meg, men så plutselig hadde vi sex midt oppi dette! Det føltes ganske ekte og?!?!

:tease:

Lenke til kommentar
Disse derimot er faktisk ekte:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

53466_hofi17.jpg

Definitivt for mye av det gode.... men jeg hadde ikke sagt nei til en omgang  :D

7077147[/snapback]

Lurer på hvordan de der ser ut uten bh! :p Men, er nok veldig ubehagelig å ha pupper i den størrelsen... Definitivt...

Edit: Fant det ut... Og de er faktisk ekte! Gå på den url'en som står på bildet.. :D

Hun kan jo slenge en pupp bak på ryggen... Helt sykt..

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar
Disse derimot er faktisk ekte:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

53466_hofi17.jpg

Definitivt for mye av det gode.... men jeg hadde ikke sagt nei til en omgang  :D

7077147[/snapback]

Lurer på hvordan de der ser ut uten bh! :p Men, er nok veldig ubehagelig å ha pupper i den størrelsen... Definitivt...

Edit: Fant det ut... Og de er faktisk ekte! Gå på den url'en som står på bildet.. :D

7081889[/snapback]

Sykt er ordet :ph34r:

Lenke til kommentar

7081889[/snapback]

Sykt er ordet :ph34r:

7082281[/snapback]

trodde den forrige kjæresten min hadde store pupper jeg, men disse tar kaka rett og slett...

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Jeg vet om verdens fineste pupper, og da tuller jeg ikke et sekund! Men kan nok ikke røpe navn, for jeg vil ha dem for meg selv :)

Skjønner ikke at folk liker romper bedre enn pupper? n00bs! :p

Foresten vet jeg om verdens fineste rompe, men kan nok ikke si navn der heller :)

Lenke til kommentar

Pupper, er et ord som ringer godt i mine ører. Ja jeg må si det, jeg elsker pupper. Jeg er ikke en mansjovanistisk gris, av den typiske steriotypen. Jeg bare digger pupper. Hvor utrolig behagelig det er og se to fine pupper i en utringet genser på sommeren. Hvor merkelig godt det er og ta på dem. Leke med dem, bare drukne i dem.

Uansett hvor mye du ser dem så er det instinktet som slår inn. Man blir ikke lei. Iallefall ikke jeg.

Man kan aldri få nok av det gode, selv når det gode er godt nok :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...