g@bb@ Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Hva er det med menn og vår utrolige fasonasjon av pupper?? Jeg må simpelthen si. at jeg elsker dem! I alle former og farger. Men hvorfor gjør mange menn dette, og så mange kvinner ikke? Endret 9. oktober 2006 av g@bb@ Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Jeg er ikke så fasinert av pupper (er deilige men slår ikke rompa) , rompe ftw! Hvorfor skal jenter like å se på pupper? Endret 8. oktober 2006 av DNA Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Pupper er utrolig digg! Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 elsker pupper selv fordi de er pene og se på deilige og ta på Lenke til kommentar
Seether Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Pupper er konstant i veien og tiltrekker seg mye uønsket oppmerksomhet. Og det er klin umulig å finne en behagelig bh Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Pupper, rompe, hofter o.l. runde, deilige kvinneformer er noe vi er "forhåndsprogrammert" til å like gjennom genene våre Lenke til kommentar
TordO Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Pupper ftw... Gutter liker pupper mest sannsynlig for de er pene og deilige å ta på... Også ligger det jo bare i vår natur/dna/kjønn () å like pupper da... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Pupper er konstant i veien og tiltrekker seg mye uønsket oppmerksomhet. Og det er klin umulig å finne en behagelig bh 7028462[/snapback] Prøv større cup, men mer stram og ettersittende rundt stroppene.. Det har jeg lært på Ricki Lake ! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Vel. Poenget her er vel at det er mye finere med store, runde, faste deilige pupper enn små, spisse og tjafsete mongopupper!! Enkelt og greit! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Pupper så lenge de er deilige å se på, ta på, ikke slafsepupper... men pupper Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg sier ikke at pupper har alt å bety, men silikonpupper ser bedre ut enn små, ekle pupper, det er vel alle enig i? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg sier ikke at pupper har alt å bety, men silikonpupper ser bedre ut enn små, ekle pupper, det er vel alle enig i? 7028554[/snapback] så lenge silikon puppan ikke er altfor oppblåste... Men pupper trenger ikke være store for å være fine. Det er ikke alle som passer med store pupper og omvendt Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg sier ikke at pupper har alt å bety, men silikonpupper ser bedre ut enn små, ekle pupper, det er vel alle enig i? 7028554[/snapback] så lenge silikon puppan ikke er altfor oppblåste... Men pupper trenger ikke være store for å være fine. Det er ikke alle som passer med store pupper og omvendt 7028579[/snapback] enig der Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Om jeg kan si meg enig i det tu30r6 sier, avhenger av hva han legger i "store" pupper. De fleste er fine med pupper som er fine og fyldige i forhold til kroppsstørrelsen. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Men hva er finest av pæreformede pupper, epleformede pupper, banan pupper, melon pupper, samepupper, hengepupper, rakettpupper eller det man kaller vrengte bukselommer med bringebærdrops i ? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Men hva er finest av pæreformede pupper, epleformede pupper, banan pupper, melon pupper, samepupper, hengepupper, rakettpupper eller det man kaller vrengte bukselommer med bringebærdrops i ? 7028660[/snapback] Runde, faste som bærer preg av en godt trent kropp. Lenke til kommentar
TordO Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Men hva er finest av pæreformede pupper, epleformede pupper, banan pupper, melon pupper, samepupper, hengepupper, rakettpupper eller det man kaller vrengte bukselommer med bringebærdrops i ? 7028660[/snapback] Runde, faste som bærer preg av en godt trent kropp. 7028711[/snapback] Kunne ikke sagt det bedre selv... Men runde, faste, naturlige pupper er mye bedre enn silikon er nå min mening. Ser også bedre ut... Endret 8. oktober 2006 av Turb00 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Stort sett så er vel det meste bedre enn silikon... heller små enn silikon. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Fra NRK: http://bubblare.no/pupper/ Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg syns egentlig pupper er ganske fascinerende (til tross for at jeg er jente). Men det forutsetter at de er fine å se på, ikke henger eller har sykt merkelig fasong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg