Fragment Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei! Jeg tenker på å chippe min gode, gamle xbox. Jeg kommer primert til å bruke backups av spill jeg har pluss litt musikk. Hvilken modchip og BIOS bør jeg bruke? Har sett på XBOX DuoX2 GS modchip og XBOX Xecuter 2.6 CE. Hvem av disse er enklest på montering (lodding) osv. Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Vil anbefale Xecuter 2.6 har den selv har aldri hatt noen problemer eller noen ting.. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Alladin chip fungerer også utmarket, og selges rimelig hos mobilbutikken.com. den er grei og montere (for de som kan det) og den har ferdig bios, så det du evt trenger da, er Slayer`s EvoX autoinstaller Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Hvordan skaffer jeg evt bios til xecuter 2,6? Jeg vet at slayers evox sin readme har forslag, og jeg går ut fra at disse er de beste? Men er det bare å stapppe inn dvd skiva etter jeg har putta inn f.eks xecuter 2,6 (som jeg er mest sugen på)? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Du burde holde deg unna chip som ikke har bios klar, det er ofte problemer med å få til bios delen... Og du kan ikke bare "putte inn" en chip, det krever GODE loddekunskaper! Men hvorfor xecuter? De rimeligere chipene gjør samme jobben, og er stabile og fine... Jeg har hatt aladdin chip i min i over et år nå, og har ingen problemer med den, og jeg ga 100kr for den Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Du burde holde deg unna chip som ikke har bios klar, det er ofte problemer med å få til bios delen... Og du kan ikke bare "putte inn" en chip, det krever GODE loddekunskaper! Men hvorfor xecuter? De rimeligere chipene gjør samme jobben, og er stabile og fine... Jeg har hatt aladdin chip i min i over et år nå, og har ingen problemer med den, og jeg ga 100kr for den 7031605[/snapback] Har ikke prøvd xecuter. Men personlig kan jeg anbefale SmartXX OPX SE den er utrolig lett og instalere på et 1.6, 1.6b Hk og du har mange funskjoner på den + at den er veldig rimlig.. Ville ikke valgt alladin chip. Det sier jeg bare fordi det er masse fake av dem ute på markedet + at kvaliteten ikke er så god.. men fungere jo det også om du bare er ute etter den billigste chipen. http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...roducts_id=2029 http://www.digistore.no/product_info.php?c...roducts_id=2046 Endret 9. oktober 2006 av Handl3vogn Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Takker for produktiv respons. Går ut fra at SmartXX OPX SE har innebygd bios, og det er genialt Da går jeg for en slik en Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Hmm. Begynte å tenke litt her nå. med SmartXX OPX SE, bør jeg legge inn software (som er med) eller skal jeg bare putte inn skiva jeg har brent med SlaYers EvoX Auto-Installer v2.6? Er det noe annet, som f.eks. flashing av "os" på chippen jeg bør gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå