cybersnake Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Hei, jeg har et stort problem her. Jeg spiller mye wow, og det lagger som bare det. Det lagger forsåvidt like mye i andre spill. Info om min PC: Intel P4, 3,2 ghz, socket 478 1024 mb ram Radeon X1600 Pro 512 mb Jeg skjønner ikke hva som er problemet. Burde jo være bra nok maskin for å dra wow laggfritt. Har tilogmed på laveste innstillinger! Noen forslag? Er desperat -.- Endret 8. oktober 2006 av cybersnake Lenke til kommentar
Saihtam_en Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Kva linje har du? Laster du mens du spelar osv...? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 du kan prøve å legge inn nye drivere til skjermkortet ol om du ikke har de nyeste... ofte det hjelper Lenke til kommentar
cybersnake Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Har 1 mbit linje, men det har vel ingenting med FPS å gjøre? Det påvirker jo bare MS. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Sjekket temperatur? er den evt varm? Lenke til kommentar
cybersnake Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Skjermkortet er ikke spesielt varmt nei. Heller lunkent Lenke til kommentar
cybersnake Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 bump noen som kan hjelpe? har helt ned i 3 fps noen ganger.. rundt 10 hele tiden.. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) 1 Mb/s er en heller slakk linje, og dette kan føre til høy ping som igjen resulterer i lagg. Kjør en runde med 3dmark05 og se hvilken poengsum du får. Lagger det like mye når du spiller online som offline? Endret 8. oktober 2006 av _sindre_ Lenke til kommentar
cybersnake Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Får ikke spilt WoW offline men lagger like mye i andre spill ja. Og jeg lagger like mye om jeg sitter hjemme eller om jeg sitter på 10 mbit linje.. Kan laste ned 3dmark05 nå, å se åssens core jeg får. Lenke til kommentar
t3p0s3 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg skrur alltid av MSN da den gjør så jeg får mye dårligere FPS i wow... Gjaldt ikke eldre versjoner, men "live". Merkbar forskjell blir det her i alle fall, og sitter ikke på verdens dårligste hardware. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Her er det mye misinformasjon... internet lag og framerate har absolutt ingenting med hverandre å gjøre. 1mbit er forøvrig også veldig mye mer båndbredde enn du faktisk bruker til WOW eller noen andre online spill. Du hadde klart deg flott med 256kbit i forhold til spilling. Maskinvaren din dog er rimelig svak, men ikke så svak at du skulle få såpass lav framerate i WOW kanskje. Det kan være det er snakk om et driverproblem, men det er umulig å si spesiellt mer uten mer info. -Stigma Lenke til kommentar
cybersnake Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Noe mer info du vil ha for å kunne hjelpe meg? Lenke til kommentar
cybersnake Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg kjørte en CPUMark og fikk score 1421. Jeg tror dette er veldig lite i forhold til normalt. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
cybersnake Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg kjørte 3dmark05 nå, og fikk skuffende 2522 score! Hva er dette for tull?! Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 vet du om kortet ditt er støttet av Hyper-memory?? isåfall, kan det både senke grafikkkortytelsen og ram-ytelsen(selvfølgelig) lykke til Lenke til kommentar
ThorR Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg tror problemet ditt er at V-Sync står på eller at maskinen automatisk styrer den. Dette vil senke din FPS til 60 eller mindre. Mvh. ThorR Lenke til kommentar
peiper Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg kjørte 3dmark05 nå, og fikk skuffende 2522 score! Hva er dette for tull?! 7028979[/snapback] For å spørre et litt banalt spørsmål: Er det tilkobling for strøm på skjermkortet ditt? Og har du koblet til strømkabel isåfall? Noen X1600pro har strømtilkobling. En liten sokkel for bruk av samme strømkabel som diskettstasjonen Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Har du scanna pc`n for Spyware eller virus? I såfall scan den først med spyware program, visst det ikke funker prøver du å scanne den for virus.. Det kan være noe som bruker opp minne, så det begynner å lagge! Lenke til kommentar
JUNGEL- Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Last ned ny driver, og så slår du av vsync. Pleier som offtest og funke.! Lenke til kommentar
cybersnake Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Fiksa det for en stund siden, bare glemt å oppdatere Tok ut prosessoren og rensa den for støv å sånn, og satt på ny kjølepasta! Ny FPS: 30-60 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå