Chrian Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har en privat hjemmeside på NGT sin server, hvordan kan jeg få lagt inn ett exel regneark med tilgang kun for personer med brukernavn og passord? Det er meningen at de som har brukernavn og passord skal kunne redigere informasjonen i exel filen. Jeg er nybegynner når det gjelder å lage hjemmesdier så jeg håper noen her kan gi meg en enkel oppskrift på dette. Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) hmm.. vanskelig å redigere et excel ark i realtime på en websiden. Ville heller satset på å lage en side med JSP/Servlets og muligens satt opp et ruteark på samme måte som excel. Men det finnes nok ingen enkel måte å få til noe slikt på.. ikke som fungerer bra og ser bra ut. Endret 8. oktober 2006 av NoWiSee Lenke til kommentar
kjbu Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hva med å opprette en virtuell harddisk på en eller annen internett-tjeneste ? Gdrive har vel dette gratis. Da får hver bruker f.eks en x-harddisk som er denne felles-disken på nettet. Sannsynligvis er det passordbeskyttelse på Gdrive. Mvh Kjetil Lenke til kommentar
Chrian Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Hva med å opprette en virtuell harddisk på en eller annen internett-tjeneste ? Gdrive har vel dette gratis. Da får hver bruker f.eks en x-harddisk som er denne felles-disken på nettet. Sannsynligvis er det passordbeskyttelse på Gdrive. Mvh Kjetil 7028337[/snapback] Har ikke tenkt på denne løsningen tidligere, prøver den med en link på hjemmesiden. Endret 8. oktober 2006 av Chrian Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 ja eller bare bruk Google Spreadsheet. Du kan opprette en google konto til akkurat det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå