Onkel Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Og alle var enige om at det hadde vært en fin tur. Vet det går hundrevis på dusinet av skogogtrærogmose-bilder, men... Her er de tre beste fra forrige søndag. Selv liker jeg disse bildene, men det er kanskje fordi jeg husker hvordan stedene og lyset var og hvor gøy det var å gå seg litt vill... Så gir de dere noe? Lenke til kommentar
shadow_ Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Veldig fine bilder Likte særlig det først, mye på grunn av lyset. Har du endret mye på de eller? Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Takk! I tillegg til vanlige ting som crop, levels og korrigering av farger, er alle panoramaer satt sammen av to eller flere bilder. Litt kloning for å fikse artefakter fra pano-programmet. Lenke til kommentar
perottol Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Likte komposisjonen i bilde 2 veldig godt. Lyset var litt hardt og kaldt kanskje, tror bildet hadde tålt og vært litt dusere. [Photoshop] Ville ha tatt en runde med Shadow/highlight, deretter ville jeg ha kjørt en runde i Hue/Saturation hvor jeg hadde kjørt opp saturation på gultonene. Kanskje ville jeg ha dempet blåtonene litt i curves også, litt kald grønnfarge i bildet. [/Photoshop] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå