Patience Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei Nå har vi vært gjennom en smertefull installasjon av -Ubuntu 6.06 -Whitebox Enterprise Linux -Fedora -Mandriva Nå er det mandriva som er installert. Men det er versjon 2005 Mandrake. Har leita på nettet som en gal for å finne nyeste versjon av Mandriva, men det er tydeligvis blitt betalvare.. Er den versjonen jeg har lastet ned og installert, nyeste og siste gratisversjon fra før mandriva ble betalvare? Og hva er det egentlig jeg har installert nå? Fortvilet Lenke til kommentar
olear Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 ftp://ftp.uio.no/linux/MandrivaLinux/official/iso/2007.0 Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 kjapp hastighet på servern har de også Normalt vil de fleste få full hastighet når de laster ned fra de serverne der. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Stønn.. faen.. på'an igjen he he :-) Da tester vi den også :-) Lenke til kommentar
Patience Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Ustabilt. Klarer ikke å laste ned hele filen der. Mirrors noen steder? Lenke til kommentar
wil Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Hei. Du kan også prøve den her: ftp://ftp.slackware.no/pub/Linux/ISO-imag...Linux/2007.0/CD Det er cd ISO filene. Men jeg vil heller anbefale deg at du laster ned DVD Image, hvis du har DVD Brenner for hånden så klart. Her er ISO fila til den: ftp://ftp.slackware.no/pub/Linux/ISO-imag...ee-2007-DVD.iso har lasta ned masse Linux fra den servern selv, med kjempe hastighet. Normalt på slike servere, så vil de fleste få optimal hastighet. Jeg får iallefall det til vanlig. Lykke til. Endret 9. oktober 2006 av wil Lenke til kommentar
olear Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 ftp.slackware.no og ftp.uio.no er en og samme server Får selv rundt 4-5MB/s fra serveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå