Onkel Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Bare et lite eksperiment i tegning (dvs tekstur), form og farge. Hva synes dere? Er det no å se på eller skal det få avgå med døden? For gøy inverterte jeg bildet. Fikk en sci-fi-assosiasjon, så det lille rusket fikk litt avgasser fra motoren idet det vender tilbake til moderskipet. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Den andre synes jeg var bra! Var litt sånn sci fi Lenke til kommentar
perottol Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Eple nr 1 var nesten litt creepy. Ser utvilsomt svært giftig ut. Flott jobb! Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Må bare si min umiddelbare tanke når jeg så det øverste bildet... Bakenden til noen med en pinne i Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Må bare si min umiddelbare tanke når jeg så det øverste bildet... Bakenden til noen med en pinne i 7045299[/snapback] Pokker... da HADDE jeg et aktuelt bilde til "kropp"-konkurransen allikevel... Stem på "Uptight", alle sammen! Endret 11. oktober 2006 av Onkel Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Det var et skikkelig tøft bilde,litt utenomjordisk særlig det nederste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå