Gå til innhold

Nokia E61 irritasjonsmomenter

Anbefalte innlegg

Har blant annet lest flere tester av E61 på denne siden og det virker som om mange klager på at menysystemet er lite brukervennlig. Det går igjen at man må bruke unødvendig mange tastetrykk og at softwaren generelt er dårlig. Mange klager også på kalenderen og e-postprogrammet.

Grunnen til at jeg poster her er at jeg vil ha høre det fra fler kanter og gjerne fra norske folk. Har dere irritert dere på noe av det jeg nevnte nettopp?

Noen andre minus?

Dette er nemlig en telefon som jeg tror passer mitt i blinken for meg, men det er ikke morsomt når man føler seg misfornøyd etter å ha betalt flere tusen kroner for et produkt.

edit: Og hvordan er synchen med f.eks. Outlook osv?

Endret av Strandball
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruke mange tastetrykk?

Med Series 60 kan du legge dine egne snarveier på skrivebordet, du kan sortere menyen helt etter eget ønske med mapper og lignende, du har også snarveistaster du kan bruke. Altså bare tullball med dårlig meny, den har markedets beste..

Sync går lekende lett..

Kalenderen til S60 pleier å få positiv omtale..

Lenke til kommentar

Hei arehei!

Ja, jeg har lest flere reviews som sier at det tar 6-7 tastetrykk å finne en person i kontaktlisten. Så dette er feil? Denne testeren refererte også til smartphonen Trio, og mente at denne hadde en mye bedre løsning på problemet.

Du sier Sync går lekende lett. Jeg jobber innen webutvikling og har behov for å hele tiden synke Outlook fra jobben til hjemme og omvendt. Pleier også som regel å legge ved mellomstore vedleg slik at jeg kan jobbe litt hjemme også, er dette også problemfritt?

Hvor avansert er også e-postprogrammet til mobilen? Har den f.eks. funksjoner som tillater meg å velge å lagre kopi av e-post på servern etter download?

Avslutningsvis: P990 vs. E61?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...