Gå til innhold

Da har jeg testet Wii og Gow


Dinsdale

Anbefalte innlegg

Jaja, trådstarter her fikk testa mai-builden. Kom ny build på mandag som oss heldige siste fikk teste.

 

Og her er det gjort alvorlige ting med både grafikk og framerate. Spillet er, etter hva jeg så 100% ferdig (derfor regner vi med at i mårra går spillet gold).

 

Og har bare en ting å si - Gears of War er FETT. Fantastisk knall! Spillbart til tusen, enkelt men utfordrende.

 

Vi er ganske mange som fikk teste både Wii og GoW - som de aller første i norden utenom spilljournalistene.

 

Og jeg tror vi fikk lengre tid på å teste og, med mindre kø :).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaja, trådstarter her fikk testa mai-builden. Kom ny build på mandag som oss heldige siste fikk teste.

 

Og her er det gjort alvorlige ting med både grafikk og framerate. Spillet er, etter hva jeg så - 100% ferdig (derfor regner vi med at i mårra går spillet gold).

 

Og har bare en ting å si - Gears of War er FETT. Fantastisk knall! Spillbart til tusen, enkelt men utfordrende.

 

Vi er ganske mange som fikk teste både Wii og GoW - som de aller første i norden utenom spilljournalistene.

 

Og jeg tror vi fikk lengre tid på å teste og, med mindre kø :).

7052106[/snapback]

 

Vil bare gjøre deg oppmerksom på at "- 100%" kan virke litt forvirrende.

Lenke til kommentar

Gledar meg villt til GoW.

Satte nett inn forhåndsbestilling på Collectors Edition.

525,- inkl. frakt er ikkje så værst.

 

Kjem ein del ekstra godis med, håpar det er verdt det:

A highly collectible embossed metal box which includes the following additional content:

Destroyed Beauty, the Gears of War hardbound art book

Bonus special features DVD, including: An inside look at the making of Gears of War. The Art of Gears of War trailer. Gears of War: The Race to E3

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Jaja, trådstarter her fikk testa mai-builden. Kom ny build på mandag som oss heldige siste fikk teste.

 

Og her er det gjort alvorlige ting med både grafikk og framerate. Spillet er, etter hva jeg så - 100% ferdig (derfor regner vi med at i mårra går spillet gold).

 

Og har bare en ting å si - Gears of War er FETT. Fantastisk knall! Spillbart til tusen, enkelt men utfordrende.

 

Vi er ganske mange som fikk teste både Wii og GoW - som de aller første i norden utenom spilljournalistene.

 

Og jeg tror vi fikk lengre tid på å teste og, med mindre kø :).

7052106[/snapback]

 

Vil bare gjøre deg oppmerksom på at "- 100%" kan virke litt forvirrende.

7052349[/snapback]

Bedre nå? Jeg var trøtt :).

Lenke til kommentar
Gledar meg villt til GoW.

Satte nett inn forhåndsbestilling på Collectors Edition.

525,- inkl. frakt er ikkje så værst.

 

Kjem ein del ekstra godis med, håpar det er verdt det:

A highly collectible embossed metal box which includes the following additional content:

Destroyed Beauty, the Gears of War hardbound art book

Bonus special features DVD, including: An inside look at the making of Gears of War. The Art of Gears of War trailer. Gears of War: The Race to E3

7052721[/snapback]

 

Kor du bestilte ifra? Det der var ikkje særlig dyrt nei!

Lenke til kommentar
Gledar meg villt til GoW.

Satte nett inn forhåndsbestilling på Collectors Edition.

525,- inkl. frakt er ikkje så værst.

 

Kjem ein del ekstra godis med, håpar det er verdt det:

A highly collectible embossed metal box which includes the following additional content:

Destroyed Beauty, the Gears of War hardbound art book

Bonus special features DVD, including: An inside look at the making of Gears of War. The Art of Gears of War trailer. Gears of War: The Race to E3

7052721[/snapback]

 

Kor du bestilte ifra? Det der var ikkje særlig dyrt nei!

7053980[/snapback]

 

 

Lurer på samme som mala :p

Lenke til kommentar
Prøvde Gears of War i dag jeg også. Fikk totalt hakeslepp når jeg så det første gangen. Har aldri sett slik grafikk in action i hele mitt liv! Spillet var også særdeles spillbart og fullt av action. En av kandidatene til å bli årets spill!

7055018[/snapback]

 

Hvor får dere spilt dette? Hva får dere spille? Så mye dere vil? Bare level 1 på SP? Bare MP?

Lenke til kommentar
Prøvde Gears of War i dag jeg også. Fikk totalt hakeslepp når jeg så det første gangen. Har aldri sett slik grafikk in action i hele mitt liv! Spillet var også særdeles spillbart og fullt av action. En av kandidatene til å bli årets spill!

7055018[/snapback]

 

Hvor får dere spilt dette? Hva får dere spille? Så mye dere vil? Bare level 1 på SP? Bare MP?

7055107[/snapback]

 

I mitt tilfelle var det på elektromessa som er på Lillestrøm i disse dager. Vet ikke om akkurat dette spillet var forbeholdt pressen, da de byttet rett før vanlige folk hadde adgang (vil Viva Pinjata).

 

Man fikk prøve 1 brett på SP, men snakka med en som hadde prøvd det under X06 og han sa at co-op var helt genialt.

Lenke til kommentar

Ett helt brett som er ute? Hvilke er dette? Noe annet enn skyte og dukk? Kom det opp noe gigantiske monstere fra bakken? Noen skremmende øyeblikk? Har inntrykket av at spille er fult av dette siden CliffyB sier det. Men de viser jo bare dukke og skyte hele tiden.

Endret av Ingenting
Lenke til kommentar
Ett helt brett som er ute? Hvilke er dette? Noe annet enn skyte og dukk? Kom det opp noe gigantiske monstere fra bakken? Noen skremmende øyeblikk? Har inntrykket av at spille er fult av dette siden CliffyB sier det. Men de viser jo bare dukke og skyte hele tiden.

7055218[/snapback]

 

Bare skyte og dukk av det jeg prøvde. Døde også etter bare en kort stund da jeg prøvde å gå rambo, noe som var veldig dumt. Så nok ingen store monstre opp av bakken nei, desverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...