Gå til innhold

Da har jeg testet Wii og Gow


Dinsdale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja eg misunner deg på det groveste,godt å høre mye positivt om GOW ihvertfall!

7029174[/snapback]

Siden vi ikke har hørt det før :p

 

Men seriøst så virker det som et bra spill. Er selv ganske usikker på om jeg vil like det. Siden konsollskytere ikke er toppserien. Men viss dette spillet er så bra som folk sier. Å det ikke bare er hypet. Så blir det nok GOW på meg.

Lenke til kommentar
Av en eller annen grunn klarer ikke jeg å tro på at du har testet ut GOW. I alle fall ikke når du overser alle postene som spør deg om hvor du har testet det. Hvor for sier du ikke det? Hvorfor ikke forklare det i start tråden? Vi lurer jo mer på det enn på hva du synest om spillet... :ermm:

7029596[/snapback]

 

samme lurer jeg på.. :ph34r:

Lenke til kommentar
Kjapt spørsmål om GoW:

 

Har sett at når man skyter, så zoomer kameraet inn rett bak hodet til den du styrer i spillet. Er dette noe som skjer automatisk, eller holder man inne en knapp? I så fall hvilken knapp?

7028724[/snapback]

 

Man holder inne høyre trigger. Kameraet er som på GRAW. Holder man inne Y vil kameraet zoome til nærmeste kamerat.

 

 

Og du nevner at grafikken ikke var helt optimalisert, men vet du hvilken versjon du spilte? Ny eller gammel build? Spillet må vel gå gull i disse dager, siden det bare er en måned til release. GoW så i hvert fall meget stabilt ut på X06, så tror og håper det blir stabilt.

7028724[/snapback]

 

Jeg spilte en konfidensiell demo. Samme som på E3-06. Den er altså gammel.

Lenke til kommentar

ikke at jeg betviler deg, dinsdale, men demoen jeg spilte på E3 var kun multiplayer. sikker på at det var E3-koden du spilte?

 

om ikke annet, kan jeg berolige deg med at GOW på X06 var mye, mye mer ferdig enn på E3. spesielt frameraten var supersmooth. spillet går gold denne uka her, ja.

 

og var det ikke venstre trigger for å zoome inn, og høyre for å skyte?

Lenke til kommentar
ikke at jeg betviler deg, dinsdale, men demoen jeg spilte på E3 var kun multiplayer. sikker på at det var E3-koden du spilte?

 

om ikke annet, kan jeg berolige deg med at GOW på X06 var mye, mye mer ferdig enn på E3. spesielt frameraten var supersmooth. spillet går gold denne uka her, ja.

 

og var det ikke venstre trigger for å zoome inn, og høyre for å skyte?

7031047[/snapback]

 

Det var SP jeg spilte og jeg ble fortalt at det var den samme som på E3. Frameraten var ikke supersmoth. Når vi snakker sikte var det kanskje omvendt ja, er ikke helt sikker.

Lenke til kommentar
ikke at jeg betviler deg, dinsdale, men demoen jeg spilte på E3 var kun multiplayer. sikker på at det var E3-koden du spilte?

 

om ikke annet, kan jeg berolige deg med at GOW på X06 var mye, mye mer ferdig enn på E3. spesielt frameraten var supersmooth. spillet går gold denne uka her, ja.

 

og var det ikke venstre trigger for å zoome inn, og høyre for å skyte?

7031047[/snapback]

Demoen bak lukkede dører var MP. Men CliffyB viste litt av spillet på Microsofts konferanse - dette mener jeg på var SP.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Av en eller annen grunn klarer ikke jeg å tro på at du har testet ut GOW. I alle fall ikke når du overser alle postene som spør deg om hvor du har testet det. Hvor for sier du ikke det? Hvorfor ikke forklare det i start tråden? Vi lurer jo mer på det enn på hva du synest om spillet... :ermm:

7029596[/snapback]

 

samme lurer jeg på.. :ph34r:

7029617[/snapback]

Veldig enig, egentlig. Vi har ikke fått så mye ny informasjon ut av denne tråden (ergo de fleste kunne påropt seg å ha gjort det samme, dersom de bare hadde lest en preview eller to av spillet), og at Dinsdale plutselig fikk prøve to av de mest etterlengtede produktene innen gaming helt uten videre kan virke merkelig, spesiellt når han unngår å svare på alle disse spørsmålene rundt hvor han fikk muligheten til å gjøre det. Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...