Lost1989 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei, kjøpte by harddisk for noen uker siden. Jeg lagde en ny partisjon av den og satt dn i bruk. Men i dag formaterte jeg, pg den nye harddisken dukker opp som en upartisjonert disk. For å bruke den så med den partisjoneres? Spørsmålet mitt er: Hvis jeg partisjonerer denne disken, vil jeg da miste all data som er lagret på den (film,musikk,spill og andre viktige dokumenter) ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Ja, du bør ikke prøve å lage noen partisjon. Disken er sikkert OK, men du har tydeligvis fått samme problem som flere andre her på forumet har opplevd. Aner ikke hva det er, det skal jo ikke skje. Et datarecovery program (f.eks EasyRecovery)vil sikkkert få tak i dataene, men det er jo mye jobb. Lenke til kommentar
Lost1989 Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Så noen andre med nogenlunde lignende problem, de brukte recovery programmer noen som virket. Så as we speak prøver jeg å gjennoprette dataene mine Driver å scanner nå, så får krysse fingra å håpe på d beste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå