Saviorself Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har da vært så flink å gjort att pc'n min ikke starter lengre. drivde å stilte på noe på bios (husker ikke helt hva) så når jeg skulle save innsillingene så slo den seg rett av og nå starter den ikke! HJELP! Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 har du prøvd å resette bios vha jumper? Lenke til kommentar
Saviorself Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Jeg har da vært så flink å gjort att pc'n min ikke starter lengre. drivde å stilte på noe på bios (husker ikke helt hva) så når jeg skulle save innsillingene så slo den seg rett av og nå starter den ikke! HJELP! 7027902[/snapback] nei, finner det ikke i manualen hvordan det er jeg skal stille på..? har ett _MSI K8N NEO4-F, nForce4, Socket-939, ATX Raid, Lyd, 4xSATA, GbLAN, PCI-Ex16 hovedkort . Endret 8. oktober 2006 av Andeers Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Du kan ta ut det lille batteriet på hovedkort noen minutter,og så sette det inn igjen. Den jumperen skal sitte rundt ved batteriet et sted. Det står muligens en liten innskrift på hovekort ved jumperen som for eksempel "clr cmos" eller lignende. Lenke til kommentar
Saviorself Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Du kan ta ut det lille batteriet på hovedkort noen minutter,og så sette det inn igjen. Den jumperen skal sitte rundt ved batteriet et sted. Det står muligens en liten innskrift på hovekort ved jumperen som for eksempel "clr cmos" eller lignende. 7028018[/snapback] prøvde å ha ute batteriet i 20sek men det funka ikke. får vell prøve å ha det ute lengre da. Takk for svar Lenke til kommentar
Saviorself Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Takk for svar. Pc'n funker nå Tråden kan *låses* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå