karltore Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Sitter med laptopen på kablet nett fordi jeg ikke klarer å koble til det trådløse hjemmenettverket... Det som skjer er at dersom jeg går inn på vis tilgjengelige trådløse nett i windows så kommer det opp med hjemmenettet mitt, og inne i ruten så står det "ikke tilkoblet" samtidig så står det nede til høyre "koble fra"... dersom jeg går inn på programvaren for det trådløse kortet, broadcom, så viser det at jeg har signal inn på maskinen, dersom jeg trykker på koble fra så forsvinner dette Så det virker som maskinen logger litt på, slik at den får signal mens jeg ikke får bruke det... Lenke til kommentar
andhou Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 samme med min maskin, men internet hos meg virker i hvertfall, før det etter en 10-15 minutter detter ut Lenke til kommentar
karltore Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 var sånn en stund...men da var det den trådløse radioen som slo seg av, og jeg kunne slå den på og koble til igjen for en liten stund. Nå er radioen på hele tiden men klarer ikke å koble til Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei! Du har vel forsøkt andre drivere til nettverkskortet? Jeg ville nok forsøkt oppstart med en Linux-live-cd, for å se om den finner nettet. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå