unleashed Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 får ikke til å installere enkelte programmer og drivere.. Når jeg skal installere photoshop feks kommer det opp FÅr ikke tilgang til Windows-installeren tjenesten. Dette kan skje hvis du kjører i sikkermodus. KOntakt støttepersonell for hjelp! og når jeg skal installere lyddriveren.. så finner den driveren, legger inn å sånt, men ender med att jeg får beskjed om ingen tilgang. Har formatert, prøvd alt og har antivirus.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei! Har du administratorrettigheter? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
unleashed Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 jepp! har kun en konto og den er adminstrator... Lenke til kommentar
Dr4rus Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Har akkurat samme probet.. ingen som vet svar på dette ? PLS ! får ikke innstalert ventrilo, diverse drivere.. osv.. fordi det kommer opp at innstallshield ikke starter.. osv osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå