Gå til innhold

Overføre musikk til w810i med linux?

Anbefalte innlegg

Hei sann!

Jeg bruker ubuntu 6,06 linux og sliter med å overføre musikk fra pcen til min sony ericsson w810i. Har prøvd å overføre mp3 og m4a filer rett over på minnekortet, men enten så finner ikke telefonen filene eller så får jeg beskjeden om at de ikke kan leses. Og det er ikke noe feil med telefonen, har prøvd å overføre filer rett over på minnekortet, via explorer i windows, samt ved bruk av den medfulgte programvaren. Og det med suksess. Men det hjelper meg lite når jeg vil gå bort fra windows.

Noen som har peil? Setter pris på litt hjelp :)

Endret av shrekonator
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Vet ikke om dette fungerer, men har du prøvd å mounte Mobilen som USB Enhet da? Du skal tross alt bare overføre musikk til Mobilen, og da trenger du ikke noe spesiell programvare. Har aldri prøvd dette selv altså, så jeg vet ikke om det fungerer.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Okay! Ja, ubuntu finner automatisk både internminne og eksternminne på telefonen. Så det går bra... I windows var det bare å overføre filene til musikkmappa, så en skulle tru at det samma skulle skje i ubuntu. Men av en merkelig grunn går ikke dette. Jeg bruker da Nautilus, akkurat som explorer i windows.

hmm?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...