Gå til innhold

Will wii rock you?

Matsini

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt merke til at gamer de siste dagene har fremstilt Nintendo Wii i dårlig lys.. Hadde personlig ikke tenkt på å skaffe meg den lille søte maskinen, men etter jeg leste den artikkelen gamer skrev for en uke siden, valgte jeg å sjekke ting litt grundigere. Fant mange kjekke filmer der ute fra bl.a zelda når Link fisker! :D ser utrolig bra ut! Flere som mener wii ser fantastisk ut?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gleder meg skikkelig, jeg og. Men for meg er det muligheten til å spille de gamle klassikerne som frister meg mest. Metroid fra nintendo, et spill jeg aldri fullførte mens jeg hadde nes på 80-tallet og en del Zeldaspill jeg ikke har prøvd. Resten av Metroidspillene skal og bli skaffet, hvis de blir tilgjengelige, noe jeg tror de blir.

Lenke til kommentar
Wii er verdt pengene nesten bare for å spille gamle nintendoklassikere, og med Metroid, Zelda, Super Mario Galaxy og Red Steel blir det alle tiders for min del!

Note to self: husk å skaffe classic og gamecube kontrollere så fort som mulig!

7034466[/snapback]

Kommer til å kjøpe to classic-kontrollere ved release.. Vil ikke disse fungere på GC også? De har vel to analoge stikker?

Lenke til kommentar
Kommer til å kjøpe to classic-kontrollere ved release.. Vil ikke disse fungere på GC også? De har vel to analoge stikker?

7036929[/snapback]

Har ikke hørt om classic kontrollene kan brukes på GC (ser ikke nytten i det heller).

Wii har tilkoblings muligheter for 4 GC kontroller og 2 GC minnekort (jeg har 4 stk :thumbup: ) som jeg regner med fungerer bare til GC spill.

Lenke til kommentar

Har lest en del positive tilbakemeldinger på Call of Duty 3, Tony Hawk's Downhill Jam og Red Steel i det siste. Det hadde virkelig vært vidunderlig om slike titler viste seg å være bedre enn jeg har antatt så langt.

Ah, kan knapt vente på denne maskinen. Bare utseendet er jo nok til å betale for. Murr. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...