Matsini Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har lagt merke til at gamer de siste dagene har fremstilt Nintendo Wii i dårlig lys.. Hadde personlig ikke tenkt på å skaffe meg den lille søte maskinen, men etter jeg leste den artikkelen gamer skrev for en uke siden, valgte jeg å sjekke ting litt grundigere. Fant mange kjekke filmer der ute fra bl.a zelda når Link fisker! ser utrolig bra ut! Flere som mener wii ser fantastisk ut? Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 er nok en del ja meg inkludert! Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg gleder meg som et barn. Føler at både Metroid Prime 3, Zelda og Super Mario Galaxy er veldig sikre innertiere. I tillegg kommer Elebits, Excite Truck, WarioWare og Trauma Center til å bli stor stas, så jeg regner med å nyte min Wii fra og med 8. desember. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Har du link til film fra Trauma Center? har DS-versjonen, den er slettes ikke ille Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Wii will rock me , gleder meg som en unge, selv om jeg er Nintendofanboy da Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg gleder meg skikkelig, jeg og. Men for meg er det muligheten til å spille de gamle klassikerne som frister meg mest. Metroid fra nintendo, et spill jeg aldri fullførte mens jeg hadde nes på 80-tallet og en del Zeldaspill jeg ikke har prøvd. Resten av Metroidspillene skal og bli skaffet, hvis de blir tilgjengelige, noe jeg tror de blir. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Wii er verdt pengene nesten bare for å spille gamle nintendoklassikere, og med Metroid, Zelda, Super Mario Galaxy og Red Steel blir det alle tiders for min del! Note to self: husk å skaffe classic og gamecube kontrollere så fort som mulig! Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Håper fire emblem kommer til wii. storkoste meg med gc-versjonen! enig i at det er verdt i seg selv å kjøpe wii pga zelda ene og alene Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Wii er verdt pengene nesten bare for å spille gamle nintendoklassikere, og med Metroid, Zelda, Super Mario Galaxy og Red Steel blir det alle tiders for min del! Note to self: husk å skaffe classic og gamecube kontrollere så fort som mulig! 7034466[/snapback] Kommer til å kjøpe to classic-kontrollere ved release.. Vil ikke disse fungere på GC også? De har vel to analoge stikker? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Kommer til å kjøpe to classic-kontrollere ved release.. Vil ikke disse fungere på GC også? De har vel to analoge stikker? 7036929[/snapback] Har ikke hørt om classic kontrollene kan brukes på GC (ser ikke nytten i det heller). Wii har tilkoblings muligheter for 4 GC kontroller og 2 GC minnekort (jeg har 4 stk ) som jeg regner med fungerer bare til GC spill. Lenke til kommentar
Sawron Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Wii will rock me! Gleder meg! Spess til og prøve red steel! Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 ikke vet jeg... men fant et bilde. Tror ikke han\de som laget det liker wii særlig.. ADVARSEL: INGEN UNDER 18 ÅR Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Jada, jada. Jeg vet det. Får sikkert enda en tullete warning... Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Stilig bilde jalla, men kanskje en litt usaklig post? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Næss, litt humor må vi ha blandt all kranglinga her på huset Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Hehe enig Allti stlig med litt bilder. Lenke til kommentar
ulven82 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Vors med wii,sier jeg bare! meg i fylla og en slik kontroller. kommer til å ta av. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Vors med wii,sier jeg bare!meg i fylla og en slik kontroller. kommer til å ta av. 7039919[/snapback] Bare sørge for at alle mann har festet wii-moten til håndleddet med den medfølgende reima Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Har lest en del positive tilbakemeldinger på Call of Duty 3, Tony Hawk's Downhill Jam og Red Steel i det siste. Det hadde virkelig vært vidunderlig om slike titler viste seg å være bedre enn jeg har antatt så langt. Ah, kan knapt vente på denne maskinen. Bare utseendet er jo nok til å betale for. Murr. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 PS2 slim må se seg slått utseendemessig (for min del) når Wii kommer på markedet ja. Vanvittig sleek liten sak det der. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Enig! Den ser rett og slett nydelig ut. Passer rett inn i stua mi, har hvit tv, hvit dvd-spiller samt hvite høytalere. Gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå