Gå til innhold

Asus A6T tråden


Steelz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De solgte som varme brød på komplett!

 

Har et spørmål, hvordan kan jeg skru av slik at den ikke klokker seg ned når jeg bruker batteri? . Hørt om  Power4gear, men finner rett og slett ikke hvor jeg skal gå hen for å skru av det? :roll:

7541577[/snapback]

 

Slett A64-driverne, da "mister" prosessoren evnen til å klokke seg ned.

7541587[/snapback]

 

Vil det funke med "Kontrollpanel->Strømalternativer-> velge noe annet en Power4Gear?

Lenke til kommentar
De solgte som varme brød på komplett!

 

Har et spørmål, hvordan kan jeg skru av slik at den ikke klokker seg ned når jeg bruker batteri? . Hørt om  Power4gear, men finner rett og slett ikke hvor jeg skal gå hen for å skru av det? :roll:

7541577[/snapback]

 

Slett A64-driverne, da "mister" prosessoren evnen til å klokke seg ned.

7541587[/snapback]

 

Vil det funke med "Kontrollpanel->Strømalternativer-> velge noe annet en Power4Gear?

7549912[/snapback]

 

Hadde vist ikke power4gear instalert. men har lagt det inn nå, nå fungerer det umterket :)

 

I super performace ligger cpu en på 1,61 ghz :)

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
Hei, prøver å installere vista 64bits versjonen på min pc, men får ikke kjørt setup-filen etter å ha mounted iso-filen på daemon tools! det går med 32bits-versjonen, men a6t støtter jo 64? noen som kan hjelpe?

7811602[/snapback]

Pass opp, du prater om _potensiell warez_

Gidder ikke rapportere, men.. :nei:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

er det noen som har noen forslag til skjermkortdrivere å laste ned fra laptopvideo2go.com som funker bra på et go7600 kort? sliter med grønne prikker på skjermen, akkurat som "snø" på en tv, etter å ha spilt trackmania. virker som de går bort hvis pc'en står avslått i en periode...

og; er noen som kan forklare meg hvorfor det bare kommer opp et nytt vindu og ikke et nedlastningsalternativ, når jeg trykker på den driveren jeg vil laste ned fra laptopvideo2go.com? :)

Lenke til kommentar

tror problemet mitt er varme. noen som har noe erfaring med viftestyring på en a6t? prøvde å laste ned nhc, men fikk det ikke til å fungere.. lastet også ned de filene (acip, eller hva de nå heter.. er litt blank på dette området :) ) og erstattet de med de eksisterende, men fikk det likevel ikke til å fungere ordentlig. kan jeg ha lastet ned fra feil nettsted eller noe? fant en link til nettstedet i forumet på asus sine hjemmesider.

 

takk for alle svar!

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Kaster meg på denne tråden. Jeg har en Asus A6T som måtte gjenopprettes. Måtte laste ned ny wlan driver da denne ikke lå på recocery cd'ene. Nå finner jeg ikke webkameraet. Regner med at disse driverne mangler også. Fant denne

 

http://support.asus.com/download/download....SLanguage=en-no

 

Vet noen om "D-max Camera Driver" er det jeg leter etter? Kameraet er forøvrig identisk med bildet på side 2 i denne tråden.

 

Har noen med denne maskinen svar på dette?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...