bobsaget Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 såg den er fjerna fra komplett no. er det nokon spesiell grunn til det? Lenke til kommentar
xerxess Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 er nok utsolgt den ja, fikk min idag Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg får ikke webkameraet til å fungere. Hva må jeg gjøre? Noen tips? 7538825[/snapback] Sjekk Asus' Hjemmesider for ny driver og sjekk om Bios er av nyeste versjon. eller sjekk om driverne i det hele tatt er installert. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 De solgte som varme brød på komplett! Har et spørmål, hvordan kan jeg skru av slik at den ikke klokker seg ned når jeg bruker batteri? . Hørt om Power4gear, men finner rett og slett ikke hvor jeg skal gå hen for å skru av det? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 De solgte som varme brød på komplett! Har et spørmål, hvordan kan jeg skru av slik at den ikke klokker seg ned når jeg bruker batteri? . Hørt om Power4gear, men finner rett og slett ikke hvor jeg skal gå hen for å skru av det? 7541577[/snapback] Slett A64-driverne, da "mister" prosessoren evnen til å klokke seg ned. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 De solgte som varme brød på komplett! Har et spørmål, hvordan kan jeg skru av slik at den ikke klokker seg ned når jeg bruker batteri? . Hørt om Power4gear, men finner rett og slett ikke hvor jeg skal gå hen for å skru av det? 7541577[/snapback] Slett A64-driverne, da "mister" prosessoren evnen til å klokke seg ned. 7541587[/snapback] Vil det funke med "Kontrollpanel->Strømalternativer-> velge noe annet en Power4Gear? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) De solgte som varme brød på komplett! Har et spørmål, hvordan kan jeg skru av slik at den ikke klokker seg ned når jeg bruker batteri? . Hørt om Power4gear, men finner rett og slett ikke hvor jeg skal gå hen for å skru av det? 7541577[/snapback] Slett A64-driverne, da "mister" prosessoren evnen til å klokke seg ned. 7541587[/snapback] Vil det funke med "Kontrollpanel->Strømalternativer-> velge noe annet en Power4Gear? 7549912[/snapback] Hadde vist ikke power4gear instalert. men har lagt det inn nå, nå fungerer det umterket I super performace ligger cpu en på 1,61 ghz Endret 22. desember 2006 av mr.nauz Lenke til kommentar
xerxess Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 noen som kan gi linker hvor man finner drivere til vista? Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Det ligger ikke ute på Asus.com/.no? Lenke til kommentar
xerxess Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 finner ingenting der, bare xp Lenke til kommentar
xerxess Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 noen som kan gi link hvor jeg kan laste ned driveren til nettverkskortet til a6t? er ikke helt sikker hvilken jeg skal laste. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 noen som kan gi link hvor jeg kan laste ned driveren til nettverkskortet til a6t? er ikke helt sikker hvilken jeg skal laste. 7790566[/snapback] Lan Driver: http://dlsvr02.asus.com/pub/ASUS/nb/A6T/LAN_XP_060612.zip Wlan Driver: http://dlsvr02.asus.com/pub/ASUS/nb/A6T/WL...M_XP_060710.zip Lenke til kommentar
xerxess Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hei, prøver å installere vista 64bits versjonen på min pc, men får ikke kjørt setup-filen etter å ha mounted iso-filen på daemon tools! det går med 32bits-versjonen, men a6t støtter jo 64? noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hei, prøver å installere vista 64bits versjonen på min pc, men får ikke kjørt setup-filen etter å ha mounted iso-filen på daemon tools! det går med 32bits-versjonen, men a6t støtter jo 64? noen som kan hjelpe? 7811602[/snapback] Pass opp, du prater om _potensiell warez_ Gidder ikke rapportere, men.. Lenke til kommentar
xerxess Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 nope, fikk vista fra skolen Lenke til kommentar
xerxess Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 AAAARGh, installerte 32-bits versjonen, men sliter å få hurtigknappene og power4gear til å funke!! kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 er det noen som har noen forslag til skjermkortdrivere å laste ned fra laptopvideo2go.com som funker bra på et go7600 kort? sliter med grønne prikker på skjermen, akkurat som "snø" på en tv, etter å ha spilt trackmania. virker som de går bort hvis pc'en står avslått i en periode... og; er noen som kan forklare meg hvorfor det bare kommer opp et nytt vindu og ikke et nedlastningsalternativ, når jeg trykker på den driveren jeg vil laste ned fra laptopvideo2go.com? Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 tror problemet mitt er varme. noen som har noe erfaring med viftestyring på en a6t? prøvde å laste ned nhc, men fikk det ikke til å fungere.. lastet også ned de filene (acip, eller hva de nå heter.. er litt blank på dette området ) og erstattet de med de eksisterende, men fikk det likevel ikke til å fungere ordentlig. kan jeg ha lastet ned fra feil nettsted eller noe? fant en link til nettstedet i forumet på asus sine hjemmesider. takk for alle svar! Lenke til kommentar
steinarfb Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Kaster meg på denne tråden. Jeg har en Asus A6T som måtte gjenopprettes. Måtte laste ned ny wlan driver da denne ikke lå på recocery cd'ene. Nå finner jeg ikke webkameraet. Regner med at disse driverne mangler også. Fant denne http://support.asus.com/download/download....SLanguage=en-no Vet noen om "D-max Camera Driver" er det jeg leter etter? Kameraet er forøvrig identisk med bildet på side 2 i denne tråden. Har noen med denne maskinen svar på dette? Lenke til kommentar
xerxess Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 noen som vet hvor man får kjøpt nytt tastatur til asus a6t? enter-tasten falt av på min...den ene av feste-hakene knakk eller smeltet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå