Steelz Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Ser et det er flere som tenker på å kjøpe en Asus A6T, selv er jeg storfornøyd med min, men det er noen småtterier jeg lurer på. Her kan alt om maskinen diskuteres! Mine spørsmål: 1. Hvordan får jeg "ny e-post" lampen til å fungere? Trykker på programmet "Asus chkmail" men det skjer ingenting. 2. Er det mulig å bytte plass på "fn" og "ctrl"? Noe reg-edit da eller? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Jeg har et par spørsmål om denne maskina: hvordan er maskina til spilling? tenker på BF 2, og half life spillene. Kan den være noe bra til foto og videoredigering(photoshop CS 2 og after effects 7.0 + andre adobe programmer) Hvor lang er batteri tiden? Er den klar for Vista? Endret 8. oktober 2006 av Thomas16 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei! Sjekk om det finnes nyere drivere til hovedkortet, som kanskje vil fikse problemene. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Er på LAN med Asusen nå,og den funker fett! Jeg hoster glatt for 7-8 maskiner med full oppløsning: CoD2 CSS men kjører oxo Battle for middle earth og battlefront 1 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hvor lang er batteritiden under lett bruk og spilling? Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 bruker bare strøm nå, men holder vel 2,5 til 3+ timer:) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 bruker bare strøm nå, men holder vel 2,5 til 3+ timer:) 7044901[/snapback] Det høres greit ut. Blir den spesiellt varm mens du spiller med den? Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Baksiden og litt under klistremerkene/piltastene på høyre side, er ikke no problem, og med minipult funker det flott(plate med sakkosekk under) Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Er den klar for Vista? 7028368[/snapback] Jepp Har et sån småpent klistremerke på seg. Nå har jeg nyeste outlook og lastet ned siste mail-LED program. funker fortsatt ikke, kanskje jeg må restarte EDIT: måtte restarte ja... Funker fett Endret 14. oktober 2006 av Apple Ståle Lenke til kommentar
spillan Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Hei! No har jeg hatt Asusen min i snart 4 dager (a6t ). og e kjempefornøyd MEN så lurer på om dere andre som he denne bærbaren kan si noe om tempraturen. Min ligger nemlig nå på 70 +-. Er dette bra/vanlig?( Dette er min første bærbar ) Kan værtfall si att her får du masse for pengene væske, mus (+ varmeovn ) Er vertfall en kjempebærbar når det gjelder spilling så hekje jeg prøvd et spel som he hakka enda, so det e jo positivt Men lurer på med dette om tempraturen. Vil i ikke at maskina mi skal gå dykken EDIT: skriveleif Endret 14. oktober 2006 av kaijh Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hei! No har jeg hatt Asusen min i snart 4 dager (a6t ). og e kjempefornøyd MEN så lurer på om dere andre som he denne bærbaren kan si noe om tempraturen. Min ligger nemlig nå på 70 +-. Er dette bra/vanlig?( Dette er min første bærbar ) Kan værtfall si att her får du masse for pengene væske, mus (+ varmeovn ) Er vertfall en kjempebærbar når det gjelder spilling så hekje jeg prøvd et spel som he hakka enda, so det e jo positivt Men lurer på med dette om tempraturen. Vil i ikke at maskina mi skal gå dykken EDIT: skriveleif 7071366[/snapback] Var litt varmt ja, min A6JA som nesten er sammme maskin bare annen hardware holder seg på rundt 51C under surfing. HK ligger på 58C, Hdd 51C og power aux(skjermkort?) ligger på 60. Viften går hele tiden på ~100rpm (susingen i ørene mine overdøver den ) Samme "kabinett"/skjerm etc som A6T Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hei! Venter i spenning på min a6t, den skal komme om ikke så lenge nå..! Noen timer bare, forhåpentligvis! Noen som har noen linker til hvor man kan laste ned drivere, tips og triks etc angående maskinen? Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Hei! Venter i spenning på min a6t, den skal komme om ikke så lenge nå..! Noen timer bare, forhåpentligvis! Noen som har noen linker til hvor man kan laste ned drivere, tips og triks etc angående maskinen? 7161164[/snapback] www.asus.com ligger alt. Hvordan kan jeg ta video med det innebygde kameraet?? Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Sjekket CPU hastigheten på min a6t, og den viste 800mhz. Stusset litt over dette... Noen andre som har noen erfaringer å å dele ang. cpu hastigheten? Den er bare ett par dager gammel, kommer rett fra forhandler. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Sjekket CPU hastigheten på min a6t, og den viste 800mhz. Stusset litt over dette... Noen andre som har noen erfaringer å å dele ang. cpu hastigheten? Den er bare ett par dager gammel, kommer rett fra forhandler. 7203098[/snapback] Den klokker seg ned/opp ved behov for å spare strøm/lage midnre varme Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Noen som får til å ta opp video med webkameraet? Ikke jeg... Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Er det noen som har noe erfaring med viftestyring på en a6t? synes kanskje viften går litt unødvendig mye, for eksempel etter oppstart tar det en stund før den gir seg.. Dette er ikke tilfelle da den går på batteri, kun da strømmen er koblet til.. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hvordan er det å spille BF 2 of 2174 på denne maskina? Dere som har den, er dere fornøyd med den til nå? har det vært noen store eller mindre problemer? Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Hvordan er det å spille BF 2 of 2174 på denne maskina? Dere som har den, er dere fornøyd med den til nå? har det vært noen store eller mindre problemer? 7401737[/snapback] Har ikke prøvd BF 2124, men GTA SA og CoD2 og Company of Heroes og Star Wars Battlefront og GTA VC Kjører alle på MX oppløsning. Spiller også GTA SA på Max på min eksterne 17" glatt bra: Masse tilkoblinger (Finn den i prisguiden, har skrevet mye om den der) Dumme ting: Finner ikke ut hvordan jeg tar video med webkameraet fn og ctrl er byttet om (amerikansk elns. standard(?) Høytalerne er ikke i stjerneklasse(fordi de er under maskina) men funker tålelig når du ikke har noe annet. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Høres bra ut:).. skal kjøpe denne maskina etter jeg har fått litt cash til jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå