Zerpent Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Har noen prøvd denne? Det vil jo være en bra måte å unngå at maskina går og pumpa stopper. Vil det gå bra å koble denne paralellt for å unngå et den blir en flaskehals? Jeg kjører 1/2" system og denne måleren bruker vel 3/8" Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Er nok ikke no flaske hals, har en måler som ser akkurat lik ut. Ikke innovatek. Det er 1/2 tilkoblinger på den. Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 5. november 2002 Forfatter Del Skrevet 5. november 2002 Hvor har du fått tak ti denne? Måler denne tachopulser? Eller hva det nå var det hette... Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 http://www.microplex.no/rubweb/rd.php?rd=I...VAFLI2&toc=5480 Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 5. november 2002 Forfatter Del Skrevet 5. november 2002 Vet hvor jeg får kjøpt Innovatek sin men jeg lurte på hvor JungHanz hadde kjøpt sin med 1/2" tilkobling. Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Hei Har ikke kjøpt den selv. hehe Var på jobb å så den ligge på lageret, tenket den er det sikkert ingen her som har bruk for. Jobber tros alt med glassfiber vikling. men det som var dumt var var at det er 1/2 tilkobling å systemet mitt er swiftec 3/8 som forøvrig er mer enn nok. Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 7. november 2002 Forfatter Del Skrevet 7. november 2002 Skulle hatt 1/2" jeg :smile: Har den turtallsavlesning? Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Nei den har ikke turtallsavlesning. Hadde sikkert vært litt morro å hatt det. Kan skje jeg bygger om min hvis jeg gidder og får tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå