VgRD Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Har lest noen steder at man Må ha en TV som støtter 60Hz for å spille Test drive unlimited, stemmer dette? Kan man eventuelt koble opp X360 til pc skjermen og spille på den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Det står "60Hz only" på esken, så ja... Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) ÆSJ! da må jeg jo kjøpe ny tv og da...... noen andre spill som bare kan spilles på 60hz eller? Men noen som vet om xboxen kan kobles til pc skjermen a? Endret 8. oktober 2006 av VgRD Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 ÆSJ! da må jeg jo kjøpe ny tv og da...... noen andre spill som bare kan spilles på 60hz eller? Men noen som vet om xboxen kan kobles til pc skjermen a? 7028413[/snapback] Den kan kobles til pc-skjemen ja Lenke til kommentar
Nvidia89 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 ÆSJ! da må jeg jo kjøpe ny tv og da...... noen andre spill som bare kan spilles på 60hz eller? Men noen som vet om xboxen kan kobles til pc skjermen a? 7028413[/snapback] Den kan kobles til pc-skjemen ja 7028467[/snapback] Og da får du like bra kvalitet (faktisk bedre) enn på enn vanlig hd-ready tv. Da snakker jeg om en god crt pc-skjerm. Men først må du kjøpe en VGA HD AV kabel. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312875 Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Men hva med LCD-pcskjerm? Blir det tilsvarende bildekvalitet som på en HD-ready tv? Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 selvfølgelig blir det bra ja. har du en lcd skjerm som støtter 720p er du set. og det gjør vel de fleste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå