AlexX_89 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Når jeg starter opp datan, og du ser alle disse talla funker skjermkortet, men når du kommer til der den begynner å laster opp windowsen... da blir bilde uklart å rart, er ikke sikker på hvordan jeg skal forklare det, men du ser ikke en dritt :S ikke brukanes. er skermkoretet ødelagt da? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Når jeg starter opp datan, og du ser alle disse talla funker skjermkortet, men når du kommer til der den begynner å laster opp windowsen... da blir bilde uklart å rart, er ikke sikker på hvordan jeg skal forklare det, men du ser ikke en dritt :S ikke brukanes. er skermkoretet ødelagt da? 7027418[/snapback] kan du prøve å beskive det så godt du kan da? sjekka at alle kontaktene sitter skikkelig i og evnt. prøvd en annen skjerm først? Lenke til kommentar
AlexX_89 Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 hmm, har ikke prøvd noen annen skjerm, men bytta skjermkortet med et annet, å da funka det andre :/ Lenke til kommentar
Brian Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 hmm, har ikke prøvd noen annen skjerm, men bytta skjermkortet med et annet, å da funka det andre :/ 7027500[/snapback] har du oppdatert driverne til skjermkortet? hvis ikke kan det hende at skjermkortet holder på å ta kvelden. Lenke til kommentar
AlexX_89 Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 ja la oss si det tar kvelden, orker ikke å styre med det mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå