Gå til innhold

Bedre/"nye" lvl 19 twink items!

Anbefalte innlegg

I følge WoWWiki får alle classes bortsett fra rogues og huntards 2 AP per strenght.

Men dr00ds bruker jo uansett en del bear form i PvP hvis de ikke er noobs.

Greit, ville ikkje brukt begge på hunter men som shaman trur deg det ikkje hadde vert ein så verst komb vist det hadde gått ann.

Nå skal det seiast at eg aldri har spel shaman da :)

Level 19 druid bør holde seg til buff, heal og root det er det dei kan best.

Har sett ein del druids og 95% av dei som har gått over i bear form er som regel

død ikkje så mange sekunder etter.

Har sett 2 gode druids i 10-19 wsg (før linked bg's) og dei brukte nesten aldri bear form,

ingenting er verre enn å bli rooted og sjå flagget forsvinne inn i tunellen.

Druid kan vera veldig bra men ikkje i bear form men som støtte til dei andre er dei konge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så du sier at druid twinks ikke kan drepe? Gud så kjedelig det må være :woot:

Men men, jeg tenkte i generell PvP jeg egentlig, da pleier hvertfall druids å bruke mye bear form. Har sett en film av en druid som soloer 3-5 andre level 60's flere ganger på en film, han brukte bear form konstant. I og med at druids ikke har noen andre forms på lvl 19 ville jeg tro bear form ikke var så verst, hvis du holder på å dø slenger du på Nature's Grasp, går ut av bear form og healer, og går inn igjen.

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar

Joa men ikkje i nærheten av det ein rogue, hunter eller warrior kan, er jo dumt å springe rundt der i bear form nå roguen kunne tatt alle med litt root/heal.

Priesten (19) min har +123 healing og kan nesten ikkje drepe nokon utenom att eg kan "wande" dei som er veldig lav level eller har veldig lite hp igjen

men det er utrulig gøy å spele på den fordet.

Lenke til kommentar

Joa men ikkje i nærheten av det ein rogue, hunter eller warrior kan, er jo dumt å springe rundt der i bear form nå roguen kunne tatt alle med litt root/heal.

Priesten (19) min har +123 healing og kan nesten ikkje drepe nokon utenom att eg kan "wande" dei som er veldig lav level eller har veldig lite hp igjen

men det er utrulig gøy å spele på den fordet.

7034205[/snapback]

I 1v1 situasjoner da? Er litt kjipt og tape mot non-twinks når du er twink selv :yes:

Lenke til kommentar
I 1v1 situasjoner da? Er litt kjipt og tape mot non-twinks når du er twink selv  :yes:

1vs1 mot none twinks kan eg heale meg lenge nok til nokon andre kjem eller eg "wander" han/ho til døde.

Får all del går det jo ann å bruke bear form men vist du vil vera dmg dealer så er ikkje druid det beste valget.

Men wsg er jo ikkje 1vs1 men team vs team er jo ikkje noko lurt av meg å bruke 2min på å ta ein 19 rogue med 700hp

når nokon i teame mitt kunne brukt 10 sekunder mens eg kasta heal/shield i bakgrunnen.

Å springe rundt i wsg aleine er berre dumt vist du ikkje har flagget da og må komma deg vekk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...