Gå til innhold

Bedre/"nye" lvl 19 twink items!

Anbefalte innlegg

Jeg og en kamerat har funnet 4 bedre lvl 19 twink items enn hva alle twinks bruker.

Jeg skal share dem med dere, heldige lesere :D

Nye ting for twinks:

- Draftsman Boots er bedre enn Feet of the Lynx for druid lvl 19 twinks, pga Strenght som gir mere attack power og stamina i det hele tatt.

- Engineer's Cloak er bedre enn Sentry Cloak for ALLE caster lvl 19 twinks.

- Jutebraid Gloves er bedre enn Scouting Gloves of the ... for Druids.

- Trailblazer Boots er bedre enn Feet of Lynx for rogues. Det vil si at Feet of Lynx nå ikke brukes av noen classes lenger.

Vi har hvertfall aldri sett folk som bruker noe av dette som final twink equipment.

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Queste til

- Jutebraid Gloves

- Trailblazer Boots

er jo det samme så du kan ikkje ha begge...

- Draftsman Boots er bedre enn Feet of the Lynx for druid lvl 19 twinks, pga Strenght som gir mere attack power og stamina i det hele tatt.

Nå gir jo agi ein del meir dodge enn kva strenght vil gje deg i attack power så eg hadde nok valgt Feet of the Lynx eller Trailblazer.

Endret av X672
Lenke til kommentar
Queste til

- Jutebraid Gloves

- Trailblazer Boots

er jo det samme så du kan ikkje ha begge...

Nå gir jo agi ein del meir dodge enn kva strenght vil gje deg i attack power så eg hadde nok valgt Feet of the Lynx eller Trailblazer.

7027605[/snapback]

Er ingen som trenger begge uansett da X672. Du får nok ikke like mye dodge som druid som rogue uansett, så derfor er nok de 10 attack powerene bedre vil jeg si. 50 HP er jo ganske bra dessuten.

Trailbrazer eier jo Feet of Lynx, pga stamina.

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar

Er ingen som trenger begge uansett da X672. Du får nok ikke like mye dodge som druid som rogue uansett, så derfor er nok de 10 attack powerene bedre vil jeg si. 50 HP er jo ganske bra dessuten.

Trailbrazer eier jo Feet of Lynx, pga stamina.

7027619[/snapback]

Vel, ein shaman eller hunter kunne ha brukt begge... Det vil du sei men ikkje eg :)

Og blir det ikkje 5 attack power, trudde det var kun warrior som fekk 2ap per 1 strenght?

Eg sa ingenting om att Feet of Lynx var bedre enn Trailbrazers...

Lenke til kommentar

En hunter får like mye attack power av strenght som agi, men får også diverse andre ting av agility. En shaman får ikke engang attack power av agility, men bittelittegrann crit/dodge. Glemte at hunters og shamans bruker leather i lowlvl så trailbrazer er best for hunters også. Dessuten ville nok Jutebraid Gloves være ganske greie for en shaman ja, men ingen av dem trenger begge deler :)

Så vidt jeg veit, får Shamans, Druids, Warriors og Paladins 2 Attack Power av 1 Strenght. Shamans får hvertfall ikke noe attack power av agility, så derfor tror jeg heller ikke at noen av disse classene får attack power av agility.

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
En hunter får like mye attack power av strenght som agi, men får også diverse andre ting av agility. En shaman får ikke engang attack power av agility, men bittelittegrann crit/dodge. Glemte at hunters og shamans bruker leather i lowlvl så trailbrazer er best for hunters også. Dessuten ville nok Jutebraid Gloves være ganske greie for en shaman ja, men ingen av dem trenger begge deler :)

Så vidt jeg veit, får Shamans, Druids, Warriors og Paladins 2 Attack Power av 1 Strenght. Shamans får hvertfall ikke noe attack power av agility, så derfor tror jeg heller ikke at noen av disse classene får attack power av agility.

7028996[/snapback]

En hunter får vel melee attack power fra strength, men ikke ranged... Så strength er tilnærmet ubrukelig for huntards.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...