Cannabiskopen Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Jeg og en kamerat har funnet 4 bedre lvl 19 twink items enn hva alle twinks bruker. Jeg skal share dem med dere, heldige lesere Nye ting for twinks: - Draftsman Boots er bedre enn Feet of the Lynx for druid lvl 19 twinks, pga Strenght som gir mere attack power og stamina i det hele tatt. - Engineer's Cloak er bedre enn Sentry Cloak for ALLE caster lvl 19 twinks. - Jutebraid Gloves er bedre enn Scouting Gloves of the ... for Druids. - Trailblazer Boots er bedre enn Feet of Lynx for rogues. Det vil si at Feet of Lynx nå ikke brukes av noen classes lenger. Vi har hvertfall aldri sett folk som bruker noe av dette som final twink equipment. Endret 8. oktober 2006 av BadBeer Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Det er jo BoP....... Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Stritt å få tak i de to siste da, hvis man ikke er horde. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Joda, men fortsatt bedre for horde OG grunnen til at det er BoP er fordi det er quest items. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 De blir vanskelige å få tak i men de er jo veldig brae. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Prequest er minimum level 21.. :!: Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Huh, for hvilken? Fant minimum level under 19 på alle de der jeg :S Endret 8. oktober 2006 av BadBeer Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Trailblazer Boots or Jutebraid Gloves prequest: http://www.thottbot.com/?qu=3513 Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Requires lvl 15, den scrollen der. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Neida, greit det, får jo uansett flere posts så. Uansett, vil si at den viktigste oppdagelsen kanskje må være Engineers Cloak, ettersom den er bedre og MYE billigere enn Sentry Cloak for caster twinks. Her er hvordan du får den tror jeg: Endret 8. oktober 2006 av BadBeer Lenke til kommentar
X672 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Queste til - Jutebraid Gloves - Trailblazer Boots er jo det samme så du kan ikkje ha begge... - Draftsman Boots er bedre enn Feet of the Lynx for druid lvl 19 twinks, pga Strenght som gir mere attack power og stamina i det hele tatt. Nå gir jo agi ein del meir dodge enn kva strenght vil gje deg i attack power så eg hadde nok valgt Feet of the Lynx eller Trailblazer. Endret 8. oktober 2006 av X672 Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Queste til - Jutebraid Gloves - Trailblazer Boots er jo det samme så du kan ikkje ha begge... - Draftsman Boots er bedre enn Feet of the Lynx for druid lvl 19 twinks, pga Strenght som gir mere attack power og stamina i det hele tatt. Nå gir jo agi ein del meir dodge enn kva strenght vil gje deg i attack power så eg hadde nok valgt Feet of the Lynx eller Trailblazer. 7027605[/snapback] Er ingen som trenger begge uansett da X672. Du får nok ikke like mye dodge som druid som rogue uansett, så derfor er nok de 10 attack powerene bedre vil jeg si. 50 HP er jo ganske bra dessuten. Trailbrazer eier jo Feet of Lynx, pga stamina. Endret 8. oktober 2006 av BadBeer Lenke til kommentar
X672 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Er ingen som trenger begge uansett da X672. Du får nok ikke like mye dodge som druid som rogue uansett, så derfor er nok de 10 attack powerene bedre vil jeg si. 50 HP er jo ganske bra dessuten. Trailbrazer eier jo Feet of Lynx, pga stamina. 7027619[/snapback] Vel, ein shaman eller hunter kunne ha brukt begge... Det vil du sei men ikkje eg Og blir det ikkje 5 attack power, trudde det var kun warrior som fekk 2ap per 1 strenght? Eg sa ingenting om att Feet of Lynx var bedre enn Trailbrazers... Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) En hunter får like mye attack power av strenght som agi, men får også diverse andre ting av agility. En shaman får ikke engang attack power av agility, men bittelittegrann crit/dodge. Glemte at hunters og shamans bruker leather i lowlvl så trailbrazer er best for hunters også. Dessuten ville nok Jutebraid Gloves være ganske greie for en shaman ja, men ingen av dem trenger begge deler Så vidt jeg veit, får Shamans, Druids, Warriors og Paladins 2 Attack Power av 1 Strenght. Shamans får hvertfall ikke noe attack power av agility, så derfor tror jeg heller ikke at noen av disse classene får attack power av agility. Endret 8. oktober 2006 av BadBeer Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Attack power Druids får også 1 attack power for hver agility i Cat- form, men det er ikke aktuelt i E- peen konkurransen Endret 8. oktober 2006 av kristteo Lenke til kommentar
Pug Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 En hunter får like mye attack power av strenght som agi, men får også diverse andre ting av agility. En shaman får ikke engang attack power av agility, men bittelittegrann crit/dodge. Glemte at hunters og shamans bruker leather i lowlvl så trailbrazer er best for hunters også. Dessuten ville nok Jutebraid Gloves være ganske greie for en shaman ja, men ingen av dem trenger begge deler Så vidt jeg veit, får Shamans, Druids, Warriors og Paladins 2 Attack Power av 1 Strenght. Shamans får hvertfall ikke noe attack power av agility, så derfor tror jeg heller ikke at noen av disse classene får attack power av agility. 7028996[/snapback] En hunter får vel melee attack power fra strength, men ikke ranged... Så strength er tilnærmet ubrukelig for huntards. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Det er det jeg mente og si, det samma gjelder rogues, ettersom du får like mye og bedre utbytte av agility. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Attack power Druids får også 1 attack power for hver agility i Cat- form, men det er ikke aktuelt i E- peen konkurransen 7029128[/snapback] I følge WoWWiki får alle classes bortsett fra rogues og huntards 2 AP per strenght. Men dr00ds bruker jo uansett en del bear form i PvP hvis de ikke er noobs. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Ja druids får 2AP per strength i forms. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå