Stian-89 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hver gang jeg starter opp PCen får jeg denne feilmeldingen: "Stasjonen er ikke klar for bruk. Døren kan være åpen. Kontroller stasjon A:, og pass på at en diskett er satt inn og at døren er lukket." Den kommer også når jeg avslutter PCen, men den hindrer ikke dataen i å bli skrudd av. Har fått denne beskjeden i omtrent en måned nå, aner ikke hvorfor, for har ikke gjort noe spesielt som jeg kan komme på. Har heller ikke en diskettstasjon på PCen. Håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hver gang jeg starter opp PCen får jeg denne feilmeldingen:"Stasjonen er ikke klar for bruk. Døren kan være åpen. Kontroller stasjon A:, og pass på at en diskett er satt inn og at døren er lukket." Den kommer også når jeg avslutter PCen, men den hindrer ikke dataen i å bli skrudd av. Har fått denne beskjeden i omtrent en måned nå, aner ikke hvorfor, for har ikke gjort noe spesielt som jeg kan komme på. Har heller ikke en diskettstasjon på PCen. Håper noen kan hjelpe meg. 7027281[/snapback] hvis du formaterer vil det vel forsvinne. sikkert bare en bug en plass Lenke til kommentar
PerB Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Sjekk i BIOS om du kan slå av diskettstasjonen. Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Feilmeldingen ble borte når jeg gjorde som PerB sa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå