Gå til innhold

Mafia: Sigarbrettet

Anbefalte innlegg

Er på brettet der du skal kapre en bil med sigarer. Etter å ha kapret bilen kommer jeg ikke inn på havnen pga at bilen allerede er full av kartonger. Hvor gjør jeg av disse? Har prøvd både baren og "meeting place" Hjelp!

:roll:

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-05 10:45 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skal ta bilen etter at de har levert sigarene. Deretter dreper du føreren og tat dokumentene. Ta bilen og kjør tilbake til havna. Der leter du etter de andre sigarettene, og bærer de inn på laste-planet. Og kjører tilbake til der den forrige sjaføren leverte varene. Der leverer du også de nye varene.

Du må være forberedt på mye skyting, så vær forsiktig, spesielt på havna!

[ Denne Melding var redigert av: opplysningen1881 på 2002-11-05 08:49 ]

Lenke til kommentar

Som sagt må man kvitte seg med eskene på planet før man drar tilbake. Etter å ha kommet inn, må du finne eksene som det står "scorcesse" (eller noe sånt) på å laste disse på planet. Dersom du er kjapp nok, rekker du akkurat å komme inn i bilen idet mafian begynner å skyte på deg. Kjør som et h**** og du kommer deg unna med lite skyting. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-05 09:03, skrev the_ruthless:

Lastebilen er fylt av kasser som du må kvitte deg med før du drar tilbake til havna for å finne sigarer. Sleng disse kassene av. Tar litt tid, men.

Så drar du til havna. Der må du etterhvert utrydde stort sett alle og enhver, om jeg ikke husker feil.

Du kan også vente til gutta som er i varehuset lemper av kassene for deg.Deretter går du inn og tar deg av de som bråker og tar bilen med bort til havna.

Lenke til kommentar

Hva med Free Ride Extreme, artig iblant, men blir litt lei. Når missionet er så vanskelig at du kaster keyboarde gjennom vinduet.... ikke det at jeg har gjort dette.

"Kan anbefalle Panser bilen på vanlig free ride, politet og mafian har ikke en sjangs ;=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...