herzeleid Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Har det problemet at når jeg spiller battlefield 2142 demoen så fungerer det bare i ca. ett minutt, etter det så blir skjermen sort og 1/3 av normal størelse og så lukkes det. Har lastet ned den oppdateringen som man måtte ha for å starte spillet. Noen ideer? Lenke til kommentar
Scullyy Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 mange andre har posted at de har det problemet ja. Klikker for meg og! Og det hjelper ikke laste ned den directx greia folk snakker om. Lenke til kommentar
Fhs Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Har samme problem, noen som vet hvordan jeg / vi kan fikkse dette problemet? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Pøh 2142 funker jo akuratt som det skal Dårlig fps og diverse store bugs Lenke til kommentar
Fhs Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Pøh 2142 funker jo akuratt som det skal Dårlig fps og diverse store bugs 7064149[/snapback] Ja, så hvis det fungerer til deg, så fungerer det til alle? Og allt er som det skal være?.. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hehe, han sier jo at det ikke fungerer til seg selv også, mao så fungerer 2142 akkurat som forventet ettersom det er EA vi snakker om her. Dere kan jo gå hit og se om dere får noen tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå