lenny25 Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Er på brettet der du skal kapre en bil med sigarer. Etter å ha kapret bilen kommer jeg ikke inn på havnen pga at bilen allerede er full av kartonger. Hvor gjør jeg av disse? Har prøvd både baren og "meeting place" Hjelp! Lenke til kommentar
Rubino85 Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Du må jo lesse dem av. ikke stopp bilen før den kommer frem til en gate og stopper. først da tar du den og dreper 3-4 menn. Så kjører du inn i vare huset og lesser den av. deretter kan du kjøre inn i havnen. Iallefall hvis du er der jeg tror du er.. Lenge siden jeg har spilt d.... Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Finnes mange måter å gjøre dette på. Bare en ting teller. Få kassene av. Om du gjør det eller andre for deg spiller ingen rolle. Lenke til kommentar
Rubino85 Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 ja.. men enn må ha en høy kant eller noe slik at man kan gå inn på lasteplanen... Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 det går ann å finne en "walktrough" som hjelper deg.. jeg brukte det og det hjalp :smile: Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Jeg stoppet bare i en bakgate og losset av, trengte heller ikke å gå opp på planet for å laste av. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Jeg sto fra sida og lesset av :smile:, funker fett det. Sto og dompa dem rett foran øya til han fyren :razz:. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå