Caliber Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei. Jeg vurderer sterkt å bestille meg minnebrikker fra utlandet. Ikke bare har vi ikke tilgang på merker som mushkin, g.skill, team extreem osv, men prisene på andre europeiske netshoper er ikke så ille som her i Norge. Noen som har erfaring med å bestille fra utlandet som kan foreslå noen gode nettsteder? Se f.eks. på disse G.skill-brikkene, meget gode overklokkere, til rundt 2000kr for et 2gb-sett... Lenke til kommentar
ChillyWilly Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Newegg sender ikke ut av USA desverre... Lenke til kommentar
kjbu Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Husk at du må plusse på norsk moms og fortollingsgebyr. Da blir prisforskjellen brått ikke så stor lengre Mvh Kjetil Lenke til kommentar
OldMan Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Jeg kjøpte noen brikker fra http://www.memory-configurator.com/, de kostet 220 + 5 euro. Ble da trukket ca 1890 kr fra konto, toll ble ca 450kr + 89kr i gebyr. Altså totalt 2450 + en tur til Alnabru for brikker som da kostet ca 3200 for tilsvarende i Norge. Endret 8. oktober 2006 av OldMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå