Gjest Guest Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg bruker Focus Dailises endagslinser, og etter å ha prøvd flere kontaktlinser fungerer disse best for meg. Utrolig behagelige å sette på seg, og man begynner som regel ikke å merke at du har hatt de på før etter 12 timer. Ang. pris: Kontaktlinser er dyre uansett. Endagslinser koster kanskje mest, men det er mindre styr. Mnd. linser krever en del , og du må "passe på de" hele tiden. Om en blir ødelagt eller blir borte, så er du screwed resten av måneden. Jeg betaler ca 700 kr for 90 linser. Jeg bruker det hver dag så det blir en del penger opp igjennom året. Jeg bruker LensWay når jeg skal kjøpe linser. Rask levering og prisen er ikke altfor stiv. Focus Dailises. Mitt råd til deg Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Focus dailies koster 788,- ferdig levert hos lensway. De koster 669,- hos lenses4net. lensway er ikke billig . Forøvrig er det svært suspekt at en gjestekonto poster en god reklamepost for lensway, og linkene er derfor fjernet fra ditt innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå