elcid Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Med Medieval II TW på trappene vurderer jeg å oppdatere min gamle traver av en PC. Virker dette som en god sammensetning? Min tentative innkjøpsplan: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=35956 Pga DX10 ønsker jeg ikke å bruke for mye penger på grafikkort, men vil gjerne ha noe med god ytelse i en god stund fremover. Jeg er også takknemlig for tips og kommentarer ang. kjøling med oppsettet. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 greit oppsett det der tror ikke det er noe som bør sjiftes Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Nå vet ikke jeg om du har en barebone, men det hovedkortet er MicroATX, som ikke fungerer i "vanlige" kabinett. Forslag til hovedkort som er ATX: Asus P5B Utover det ser oppsettet veldig fint ut, men om du skal overklokke ville jeg gått for kraftigere RAM. Men om du ikke skal overklokke er det RAM'et bra nok. Endret 8. oktober 2006 av Craves Lenke til kommentar
Stream Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 MicroATX passer da helt fint i vanlige midi-kabinett. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Micro funker i midi tower så det er ikke noe problem. bare glem det Craves sa om det Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Litt feil informasjon fra meg der, beklager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå