Maiev S. Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Høstferien er nå så godt som over og jeg, sammen med noen kamerater har tilbragt mesteparten av tiden foran vår kjære PC på et lite LAN hjemme hos meg. Greia er at igår bestemte alle sammen for at vi skulle gå ut litt, fordi dette ble litt for nerdete. I det vi kommer ut trekker vi den deilige friske luften også sier jeg: - Ja, hva skal vi gjøre? Alle sto stille og så på hverandre og ingen visste om noen verdens ting man kunne gjøre ute som var underholdene og morsomt. Vi sto ute i 3-4 minutter før vi gikk inn igjen og storkoste oss med CS og Family Guy. I ettertid tenkte jeg på hvor utrolig fantasiløse vi har blitt, men hva i alle dager kan man gjøre ute? Endret 8. oktober 2006 av simen2k Lenke til kommentar
feilruf Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Man kan sprenge ting:D Men det er jo ikke alltid man har ting å sprenge =/ Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Man kan sprenge ting:D Men det er jo ikke alltid man har ting å sprenge =/ 7026840[/snapback] Hvorfor kom du ikke med det forslaget i helga, Martin? Lenke til kommentar
feilruf Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Nå foreslo fort jeg det da men tingen var at Mikael ikke gadd å stikke hjem for å hente noe å sprenge! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 - Isbading - Sykling - Trening - Klatring - Grøftefyll Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Diverse typer ballspill er jo gøy. Leke i barnehagen funker til nøds. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Sykle, fiske og spasere rundt i byen. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hvis du vil ha leker, så har man alltids gjemsel, boksen går, man kan løpe om kapp, se hvem som klatrer høyest i et tre. Hmmm. Kaste hestesko Ellers kan man jo bare rusle en tur, da. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Cola og Mentos. Kanskje litt passé, men gøy hvis dere ikke har testet det før. Lenke til kommentar
feilruf Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Mange bra forslag!! Vi fant ut noe morsomt!! Vi dekket hele meg i post-it lapper:D for så å brenne dem opp etterpå!! Det var tidsfordiv! Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Kjøp noen liter bensin på nærmeste bensinstasjon, ta med noen gamle spraybokser og fyrstikker hjemmefra, finn en øde parkeringsplass ingen bruker, hell striper/sirkler og tenn på og ha det morro. Så lager dere et bensinbål og hiver sprayboksene på og søker dekning. Morro . Propan er for viderekomne. Lenke til kommentar
N00by89 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Kjøp noen liter bensin på nærmeste bensinstasjon, ta med noen gamle spraybokser og fyrstikker hjemmefra, finn en øde parkeringsplass ingen bruker, hell striper/sirkler og tenn på og ha det morro. Så lager dere et bensinbål og hiver sprayboksene på og søker dekning. Morro . Propan er for viderekomne. 7075776[/snapback] Synest egentlig det var det beste forslaget Lenke til kommentar
ziwiz Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Når man e ute er det som oftest for å dra til butikken.. Eller for å træne... :o Om bilkjøring telles er det en sinnsyk artig aktivitet Endret 15. oktober 2006 av ziwiz Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hva med CS i RL utgave? Lenke til kommentar
ziwiz Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hva med CS i RL utgave? 7077983[/snapback] Kreves det ikke fysisk aktivitet da? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 KN****? det er kjempetrening man blir jo helt svett :thumpup: Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 KN****? det er kjempetrening man blir jo helt svett :thumpup: 7078238[/snapback] Knulle med kameratene? Syke syke mann! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 KN****? det er kjempetrening man blir jo helt svett :thumpup: 7078238[/snapback] Knulle med kameratene? Syke syke mann! 7078876[/snapback] Er du bifil eller? Går tur i marka, kaste en kompis i grøfta for så å ringe luftambulansen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå