xtrail2 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Er det noen som vet hvorfor jeg ikke kommer inn på zepto.no. Når jeg skriver adressen til zepto så kommer jeg bare inn på siden til Netshop.? Lenke til kommentar
Veta Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 kanskje de har byttet domenenavn? Eller de har blitt kjøpt opp? Lenke til kommentar
Magnus Lie Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Netshop kjøper Microplex og Zepto Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hmm, visste at Netshop hadde kjøpt Microplex, men at Zepto også vart tatt med i dragsuget er nytt for meg. No har eg ikkje hatt så mykje med Zepto å gjere, men om det skulle bety noko forandringar i organiseringa av bedrifta så trur eg det vil bli for det betre. Netshop står framleis som nettbutikk nummer ein i mine auge. Dei har gjort ein fabelaktig jobb, er ikkje mange åra sidan dei inntok markedet med sin genistrek av ein julekalender. Lenke til kommentar
xtrail2 Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Takker for svar. Ble litt forvirret når jeg ikke kom inn på zepto.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå