Enzo1590 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei Jeg har tenkt å kjøpe meg et nytt headsett. Det skal for det meste brukes til pc. Er ikke så veldig kresen, men det bør være kvalitet. Jeg har ikke så veldig peiling innenfor dette området så lurte på om noen kunne hjelpe meg her. Prisklasse: 350 - 600 helst Ps, vil helst ikke at det har microfon innebygd. Ser litt dumt ut dersom jeg skal gå med den ute og sånn, hehe Håper noen kan hjelpe her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei. Dette har ikke så mye med hardware å gjøre så denne posten flyttes til korrekt kategori som er Audio under kulturo-delen av forumet Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Beyerdynamic DT231 er noe av det bedre du får til under tusenlappen. Knallbra lyd, robust design som tåler det meste, alle deler er utskiftbare og 5 års garanti i Norge. Lenke til kommentar
Enzo1590 Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Beyerdynamic DT231 er noe av det bedre du får til under tusenlappen. Knallbra lyd, robust design som tåler det meste, alle deler er utskiftbare og 5 års garanti i Norge. 7026739[/snapback] Takk for svar, da er et DT231 på vei Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Beyerdynamic DT231 er noe av det bedre du får til under tusenlappen. Knallbra lyd, robust design som tåler det meste, alle deler er utskiftbare og 5 års garanti i Norge. 7026739[/snapback] Korleis er det å sitte med dei i nokre timar i strekk? Du skriv «under tusenlappen», men DTX 900 har vel betre lyd? At DT231 er betre enn det meste i den prisklassen og opp mot 600,- skal eg ikkje sei noko på, men det finnes vel sett til 600-1000 som er betre? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Beyerdynamic DT231 er noe av det bedre du får til under tusenlappen. Knallbra lyd, robust design som tåler det meste, alle deler er utskiftbare og 5 års garanti i Norge. 7026739[/snapback] Korleis er det å sitte med dei i nokre timar i strekk? Du skriv «under tusenlappen», men DTX 900 har vel betre lyd? At DT231 er betre enn det meste i den prisklassen og opp mot 600,- skal eg ikkje sei noko på, men det finnes vel sett til 600-1000 som er betre? 7027379[/snapback] Går greit for min del å sitte med DT231 i flere timer, men det finnes selvsagt større hodetelefoner som er mer behagelige. Jeg formulerte meg kanskje litt upresist. Jeg vil tro DTX 900 spiller bedre enn DT231, uten jeg har hørt de opp mot hverandre. Det jeg mener å si er at DT231 er et ekstremt godt kjøp i forhold til hva de koster. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Då er me enige, eg forsto kva du meinte, var berre litt usikker på formuleringen. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) DTX900 er ikke like robuste som DT231. Jeg har ikke prøvd DTX900, men det står at putene hviler på ørene, det gjør putene på DT231 også. Dessuten er DTX900 åpne, DT231 er lukkede. Jeg har bare gode erfaringer med DT231, det er rett og slett nydelig lyd i dem, men det kunne godt ha vært litt større puter, slik at de omsluttet ørene helt, det er ikke noe problem at dem ikke gjør det. Bruker dem hver dag. De første gangene man bruker dem, kan det hede at man får litt vondt i ørene, hvist man bruker dem lenge, men etter hvert er det bare deilig. Jeg har hatt dem på i 8timer i strekk, uten ubehag. Til den prisen du får disse suverene godsakene (DT231) tror jeg dem er et bedre kjøp enn DTX900 Det eneste som trekker ned med disse, er at det blir mye støy i klokkene hvist man er borti bøylen, selvke klokkene eller ledningsfeste. Man hører resonansen fra 'borti komminger' på settet. Det er bare et problem når man er ute å går. Endret 11. oktober 2006 av kt600 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå