Arne Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei! Skal bestille eit 360spel frå mpx.no, og eg såg at det var mange forskjellege fraktmåter ein kan bestille på. Kunne godt tenke meg å få pakken om ikkje så lenge (litt raskt), men betalar ikkje kva som helst for det. Kva for ein av dei ulike fraktmåtane er best? Kan vente i 3-4 dagar. Vurderer B-POST. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Tar du B-post, får du den ikke i løpet av 3 - 4 dager. Bruk brev, eller servicepakke. Fungerer greit det. Ørjan... Lenke til kommentar
Arne Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Det eineste brev-alternativet er Brev (B-post). Kor lang tid tar det? Trur eg tar Servicepakke, men har de nokon fleire råd? Endret 8. oktober 2006 av Fjott Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Tre til fem dager, så tok litt feil kanskje. Men det er ikke omdeling på lørdager av b-post. Ørjan... Lenke til kommentar
Arne Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Ok, men servicepakken fra posten då? Takk for hjelp. Må bestille i kveld. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Det er ikke så lett å svare deg på dette, siden du ikke sier hvor du bestiller fra eller hvor du bor. Men du får svar her på posten.no EDIT: Feil i link Endret 12. oktober 2006 av perjohan Lenke til kommentar
Arne Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Har ikkje skjekka den linken, Per Johan, men takk. Bestillte Oblivion () med b-post, så får eg hååååpe at eg får det til fredag, men det er ikkje på daud eller liv. EDIT: Viss pakken blir sendt frå sandefjord, så skal det gå tre dager. (Har skrevet at pakken er på 100g. Blir den sendt fra sandefjord? EDIT2: WOHO! Viss det står at eg kan få den på torsdag, så er jo sjangsen litt stor for at eg får den på fredag!! Trur ikkje postgangen er sein her, ein kamerat av meg bestillte eit spel på torsdags kveld og fekk spelet laurdag. Endret 9. oktober 2006 av Fjott Lenke til kommentar
mabbutt Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Har ikkje skjekka den linken, Per Johan, men takk.Bestillte Oblivion () med b-post, så får eg hååååpe at eg får det til fredag, men det er ikkje på daud eller liv. EDIT: Viss pakken blir sendt frå sandefjord, så skal det gå tre dager. (Har skrevet at pakken er på 100g. Blir den sendt fra sandefjord? EDIT2: WOHO! Viss det står at eg kan få den på torsdag, så er jo sjangsen litt stor for at eg får den på fredag!! Trur ikkje postgangen er sein her, ein kamerat av meg bestillte eit spel på torsdags kveld og fekk spelet laurdag. 7032985[/snapback] Ja, spillet sendes fra Sandefjord. Spillet plukkes av noen roboter innen rimelig tid, pakkes og sendes som oftest i løpet av dagen etter bestillingen er blitt lagt. Legger du en bestilling før kl 14 er sjansene gode for at det sendes samme dag, spesielt i tilfeller hvor det kun bestilles én vare. Tipper du har det innen fredag Endret 9. oktober 2006 av mabbutt Lenke til kommentar
Arne Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Eg skjekka, og pakken var sendt 9. oktober, altså idag, Mandag. Kor tungt er spelet? Eg har postnummer 5600, viss det var nokon som lurte. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 No sit eg her og ventar, men lurer på ein ting. Eg får ikkje opp noko refferanse-nummer når eg går inn på ordren, slik at eg kan spore pakken via posten! Kolli nr. Pakke reffereanse:1 (ingenting her) Er ikkje dette rart? Lenke til kommentar
mabbutt Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) No sit eg her og ventar, men lurer på ein ting.Eg får ikkje opp noko refferanse-nummer når eg går inn på ordren, slik at eg kan spore pakken via posten! Kolli nr. Pakke reffereanse:1 (ingenting her) Er ikkje dette rart? 7042631[/snapback] Det er ikke mulig å spore ordinær brevpost. Endret 10. oktober 2006 av mabbutt Lenke til kommentar
Arne Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 AHA! Takk, alltid kjekkt å lære noko! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Linken til per johan såg ut til å vere veldig nøyaktig! Eg fekk den idag, akkurat som det stod! KONGE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå