QBab Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei. Eg har netopp kjøpt meg xbox 360 og har lyst å bli kjent med noen norske å spille sammen med på live. Eg har for tiden Perfect dark og splinter cell chaos theory. ( SC:double agent er også bestilt ) Dere finner meg under QBab. Eg er klar når som helst. Kommer iallefall til å være online resten av dagen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=468480 Lenke til kommentar
QBab Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Ooooja.. Var eg ikke klar over Takker. Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Men det hadde vel egentlig vært greit med en oppdatert tråd om dette også. Da jeg prøvde å legge til en del fra den tråden var det mange som ikke lenger eksisterte. Litt slitsomt da det tar lang tid å skrive inn gamertag på Live. Men det er nå min mening... Lenke til kommentar
QBab Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Hmm.. True, eg la nå til et par stykker. Men det er ingen som har svart enda. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hmm.. True, eg la nå til et par stykker. Men det er ingen som har svart enda. 7026919[/snapback] Sitter vel ikkje med 360`en på 24/7 heller trur eg Lenke til kommentar
QBab Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Ikke? Det gjør eg Neida... Neiss det svarer vel engang. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Mange som har gamertags i signaturen sin her på forumet - sikkert lettere hvis du legger dem til, for da er det større sannsynlighet for at de fremdeles er aktive. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Hmmm, god ide. Tror eg skal ta og legge til min egen gamertag i siggen. Lenke til kommentar
Laugh_killer Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 hvis dt er noen som vil legge meg til i vennelisten kan di godt gjøre dt hvis di vil... blir vel noen nye spill til høsten tenker eg meg Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 ser for meg mange timer med wwe raw vs smackdown og pro evolution soccer 6 over live i månedene framover Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 har du registrert kontoen på "United Kingdom"? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 united kingdom? Hvem? jeg? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) ja deg. la deg til som QBab og det står United Kingdom på deg. Bare en sjekk: har du prøvd noen av følgene spill: -Texas Hold'em -Smash TV(det har du) -Outpost Kaloki X -Street Fighter II' HF -Hexic HD(det har du også) Endret 9. oktober 2006 av Dofty Lenke til kommentar
QBab Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Jaja.. thats me. Men det har du nå fått avklart etter at vi spilte BF:MC Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Gratulerer så meget da gutt Skulle gjerne spilt med deg. Men konsollen er en liten fuck! Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå