Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hva spiser du til frokost?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1-2 skiver med random sjokoladepålegg og et kaldt glass melk.

blir du ikke hyper og fet av å eta det der? melke fett er det værste fette som finnes bare så du vet det!

Hyper er en ting jeg ikke blir. Siden av den brødskiva går det til tider med en banan/pære eller en brødskive med salami, men det er ikke så veldig ofte... Melk må man ha!

Lenke til kommentar

blir du ikke hyper og fet av å eta det der? melke fett er det værste fette som finnes bare så du vet det!

Hyper er en ting jeg ikke blir. Siden av den brødskiva går det til tider med en banan/pære eller en brødskive med salami, men det er ikke så veldig ofte... Melk må man ha!

man MÅ ikke ha melk! et MYE bedre alternativ er Soya melk. som er Nydelig! ikke koster det så veldig mye mere heller.. og hvor mange ganger har du ikke gått der å tenkt.. FAEN nå har melka gått ut på dato! haha kjøper du soya melk slepper du å tenke noe mere på det:P melka varer nemelig i 1 år :D

Lenke til kommentar

Spiser som oftest ikke frokost. Får ikke det til. Blir som oftest bare en kopp kaffe eller tre. Men når jeg spiser kaffe er det to skiver ristet, grov toast med hvitost (eller brunost), et glass melk, en kopp kaffe/te, et eple eller en annen frukt, og runder det hele opp med et glass ferskpresset appelsinjuice. :)

Lenke til kommentar

man MÅ ikke ha melk! et MYE bedre alternativ er Soya melk. som er Nydelig! ikke koster det så veldig mye mere heller.. og hvor mange ganger har du ikke gått der å tenkt.. FAEN nå har melka gått ut på dato! haha kjøper du soya melk slepper du å tenke noe mere på det:P melka varer nemelig i 1 år :D

Når den kan vare i 1 år sier det sitt :tease:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvorfor er det så mange som drikker protein shaker om morgenen? :)

Min frokost

- Grovbrød eller Kneipp.

Pålegget varierer fra brunost eller gulost med rød paprika, leverpostei med og uten agurk, eller salami/fårepølse med majones.

- Frokostblanding

Det varierer mellom Cornflakes med jordbærsyltetøy og banan, Kellogg’s ALL-BRAN med jordbærsyltetøy og banan. Har slutta å bruke sukker. har tenkt å prøve ut noen mer snart.

-Drikke

Variere fra O'boy, appelsin Juice, Frokost Juice eller Vatn.

-Frukt

Varierer mellom noen druer, Pære, Eple, Banan, Clementin/Mandarin.

Endret av Remains
Lenke til kommentar

En skikkelig stor saftig biff.

Nei, seriøst. Om ukedagene er det mest sannsynlig vanlig brød eller en form for brød med skinke, ost eller et annet vanlig pålegg eller cornflakes eller noe liknende. I helgene er det noe variabelt, men tasser rundt i morgenkåpe og slenger på hva som helst jeg har lyst på, bare ikke noe à pizza og middagsretter. Pasta med grønnsaker og skinke er en gjenganger i helgene, eller toast.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...