Mr Walrus Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 1-2 skiver med random sjokoladepålegg og et kaldt glass melk. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 1-2 skiver med random sjokoladepålegg og et kaldt glass melk. blir du ikke hyper og fet av å eta det der? melke fett er det værste fette som finnes bare så du vet det! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 1-2 skiver med random sjokoladepålegg og et kaldt glass melk. blir du ikke hyper og fet av å eta det der? melke fett er det værste fette som finnes bare så du vet det! Ha.ha. Jeg spiser en bolle med havregryn med melk på jeg! Deilig! (= Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 1-2 skiver med random sjokoladepålegg og et kaldt glass melk. blir du ikke hyper og fet av å eta det der? melke fett er det værste fette som finnes bare så du vet det! Hyper er en ting jeg ikke blir. Siden av den brødskiva går det til tider med en banan/pære eller en brødskive med salami, men det er ikke så veldig ofte... Melk må man ha! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Brødskive med nugatti Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 1-2 skiver med random sjokoladepålegg og et kaldt glass melk. blir du ikke hyper og fet av å eta det der? melke fett er det værste fette som finnes bare så du vet det! Hyper er en ting jeg ikke blir. Siden av den brødskiva går det til tider med en banan/pære eller en brødskive med salami, men det er ikke så veldig ofte... Melk må man ha! man MÅ ikke ha melk! et MYE bedre alternativ er Soya melk. som er Nydelig! ikke koster det så veldig mye mere heller.. og hvor mange ganger har du ikke gått der å tenkt.. FAEN nå har melka gått ut på dato! haha kjøper du soya melk slepper du å tenke noe mere på det:P melka varer nemelig i 1 år Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 To knekkebrød med ost (gul, brun, eller philadelphia), så hiver jeg innpå et iskaldt glass melk og en kopp kaffe. Sikkert veldig interessant. Lenke til kommentar
Tore-D Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Starter dagen med en proteinshake. Deretter spiser jeg en porsjon havregrøt, med 4-5 halvstekte egg rørt inn grøten. Det hele dynker jeg med kanel. I tillegg tar jeg udo`s choice, multivitaminer og antioksidanter. NAM! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Kellogs K Special. Så godt! Hver morgen og nesten hver lunsj og 90% av aftensmåltidene. Men man blir dårlig i magen da. Fy a meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Spiser som oftest ikke frokost. Får ikke det til. Blir som oftest bare en kopp kaffe eller tre. Men når jeg spiser kaffe er det to skiver ristet, grov toast med hvitost (eller brunost), et glass melk, en kopp kaffe/te, et eple eller en annen frukt, og runder det hele opp med et glass ferskpresset appelsinjuice. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Toast, ostesmørbrød, eller brødskive med egg. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 1-2 skiver med random sjokoladepålegg og et kaldt glass melk. blir du ikke hyper og fet av å eta det der? melke fett er det værste fette som finnes bare så du vet det! Hyper er en ting jeg ikke blir. Siden av den brødskiva går det til tider med en banan/pære eller en brødskive med salami, men det er ikke så veldig ofte... Melk må man ha! man MÅ ikke ha melk! et MYE bedre alternativ er Soya melk. som er Nydelig! ikke koster det så veldig mye mere heller.. og hvor mange ganger har du ikke gått der å tenkt.. FAEN nå har melka gått ut på dato! haha kjøper du soya melk slepper du å tenke noe mere på det:P melka varer nemelig i 1 år Når den kan vare i 1 år sier det sitt Lenke til kommentar
Wondershot Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 - 4 skiver med pålegg - En youghurt - 2 glass melk/appelsinjuice - 1 Eple God apetitt! :!: Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 har i det siste vore 3 skjever med sjokoladepålegg og 1-2 glas mjølk.. i dag var det unntak, julefrukost på skulen, 7 skjever, 1kaffikopp, 2-3 koppar med jucie.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 - 4 skiver med pålegg- En youghurt - 2 glass melk/appelsinjuice - 1 Eple God apetitt! :!: Diger frokost det der ja! Nå for tiden blir det 2-3 random Wasa knekkebrød, random pålegg og et glass vann til frukost. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 En eller to brødskiver med pålegg, ofte ost, syltetøy eller smøreost, gjerne med agurk på osten. Et glass melk innimellom Et glass appelsinjuice To trantabletter Hender jeg bytter ut brødskivene med en skål med Go' Dag frokostblanding med noen ekstra rosiner. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Hvorfor er det så mange som drikker protein shaker om morgenen? Min frokost - Grovbrød eller Kneipp. Pålegget varierer fra brunost eller gulost med rød paprika, leverpostei med og uten agurk, eller salami/fårepølse med majones. - Frokostblanding Det varierer mellom Cornflakes med jordbærsyltetøy og banan, Kellogg’s ALL-BRAN med jordbærsyltetøy og banan. Har slutta å bruke sukker. har tenkt å prøve ut noen mer snart. -Drikke Variere fra O'boy, appelsin Juice, Frokost Juice eller Vatn. -Frukt Varierer mellom noen druer, Pære, Eple, Banan, Clementin/Mandarin. Endret 23. desember 2007 av Remains Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Spiser mest sannsynligvis: - Havregryn med melk - 3-6 brødskiver med pålegg Spiser helst: - En diger porsjon med egg&bacon, gjerne med en god brødbakst ved siden av! Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 Ukedagene: 2 skiver solsikke brød (som oftest) med leverpostei 1 eller 2 glass med vann/appelsin juice Helgene: Ofte middagsrester fra dagen før. Hvis ikke så går det i ciabata med ost og skinke varmet i ovnen Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 En skikkelig stor saftig biff. Nei, seriøst. Om ukedagene er det mest sannsynlig vanlig brød eller en form for brød med skinke, ost eller et annet vanlig pålegg eller cornflakes eller noe liknende. I helgene er det noe variabelt, men tasser rundt i morgenkåpe og slenger på hva som helst jeg har lyst på, bare ikke noe à pizza og middagsretter. Pasta med grønnsaker og skinke er en gjenganger i helgene, eller toast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå