On1Musha Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Ok får jeg være den første med et sikelig God Morgen frokost bilde jeg da 1 Spiseskje Oliven olje. (Tas som tran) 200 mg C-Vitamin 1 B-Vitamin kapsel 20 mg E-Vitamin 1/2 Liter varmt vann med 1/2 ny presset sitron. 1 skål med ikke alt for mye Axa havre gryn, uten sukker med soyamelk. Til slutt en stor kopp med Grønn Te uten sukker med en Solhat pastil Sundere Frokost finnes ikke Nå til bilde: Å dette spiser jeg Vær dag Endret 21. november 2007 av On1Musha Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) frokosten min idag består av cola og salt chips.hehe Nei vent litt..Jeg lyger..Frokosten min imorges var sex.. Cola og chips kom da jeg var kommet hjem.. Endret 24. oktober 2007 av Scortech Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) havregryn, banan, melk, proteinpulver i en blender. glugg glugg kaffekopp multivitamineral selolje Endret 24. oktober 2007 av Henrik2k Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 3 skjever med sjokoladepålegg Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Nudler hvis det finnes.Har vi rester som jeg liker så tar jeg det. Dårlig brød = toast. Godt brød, godt pålegg = god brødskive med kokt skinke eller hamburgerrygg og et glass grønn melk, eller to... kanskje 3. Svelges med 3 vitamin tabletter. Tror det er på tide å kaste melken når den begynner å bli grønn Min frokost består som oftest av 2-3 grove skiver, 1 glass vann og 1 kopp te. Og en gang i blant noe frukt hvis vi har. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Det er ikke alltid jeg spiser frokost før jeg legger meg , men da blir det som regel noe usunt som grillpølser, pommes frites, kylling(vel det er vel sunt) + en iskald cola. Lenke til kommentar
fredericSpur Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Ei brødskive med et eller annet kjøttpålegg og en banan elns rett etterpå, og et glass vann eller apelsinjuice. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 mye forskjelligt egentlig alt fra chips, skjokolade, snop til brødskiver, knekkebrød med ost eller Weetos frokostblanding å til drikke har jeg alltid brus Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg spiser en fruktblanding (vanligvis banan, appelsin, eple, ananas og kiwi) og drikker cirka en halv liter appelsin- eller eplejuice. Godt, enkelt og kjapt Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Det er ikke alltid jeg spiser frokost før jeg legger meg , men da blir det som regel noe usunt som grillpølser, pommes frites, kylling(vel det er vel sunt) + en iskald cola. LOL.trodde man spiste kvelds før man gikk til sengs og frokost når man våknet om morgenen.hehe Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 2 - 3 grove brødskiver 3 glass melk Banan eller annen frukt Proteinshake( tom nå) 3 kaffekopper Ganske standard Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 2 - 3 grove brødskiver 3 glass melk Banan eller annen frukt Proteinshake( tom nå) 3 kaffekopper Ganske standard 3 kaffekopper? woow dude Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 2 - 3 grove brødskiver 3 glass melk Banan eller annen frukt Proteinshake( tom nå) 3 kaffekopper Ganske standard 3 kaffekopper? woow dude Rettelse for den som liker å prike ruren av såret sitt når det er i ferd med å gro Det skal stå 3 kopper kaffe , ikke 3 kaffekopper. Jeg sier det igjen 3 kopper kaffe Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 du jeg er ikke dum da! Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 du jeg er ikke dum da! Det tror jeg heller ikke Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Min frokost 140g havregryn, med 20g solsikkefrø, søtningsmiddel.. 75g protein pulver 2ss med Udo's Vitaminer og mineraler Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Min frokost 140g havregryn, med 20g solsikkefrø, søtningsmiddel.. 75g protein pulver 2ss med Udo's Vitaminer og mineraler hva bruker du i havegrynen da? vann, melk, saft eller? Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Jeg spiser en bolle med 4 Korn frokostblanding tillsatt rosiner og Biola melk (vanligvis den med bringebær) og et glass vann etterpå! Jeg spiser også noe frukt etterpå hvis jeg har det. Appelsin, eple eller banan. Det sies at en sunn frokost gjør at man brenner mere fett og at folk som spiser frokost brenner mere fett enn de som ikke gjør det. Frokost skal vel ikke være et fullt måltid i seg selv men heller som tenninga maskinen (kroppen) trenger for og få en god start. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Dersom jeg rekker å spise før jeg drar på skolen, så blir det ei brødskive med ovnsbakt leverpostet. Hvis jeg ikke rekker det, og jeg heller spiser på skolen blir det to brødskiver med samme pålegg. Noen ganger kan jeg variere med baconpostei Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Spiser ikke ofte frokost, men hvis jeg har god tid så blir det 4 knekkebrød og et glass juice, har jeg dårlig tid så er 'go morgen yogurt i sekken og en i hånda.. Jeg pleier å prioritere god lunch, og det funker til de grader! Ønsker at vi starta 08:15 for da hadde livet vært lettere enn 08:05 Endret 8. november 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå