Elmek38 Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 I skoleåret blir det ikkje noe særlig med frokost. Men nå som det er sommer pleier eg å utvikle ein frokost vane men den forsvinner rundt når skolen begynner. Så frokosten min om sommer er egg i forskjellige former på brød og masse melk. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Frokosten har endret seg litt siden sist tror jeg: 160g havregryn, 2ss Raps olje, 2 multivitamin, 2ss tran og 0,5l melk. Endret 25. juni 2007 av DNA Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 26. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2007 Fire brødskiver med leverpostei. Da snakker jeg STORE skiver. I tillegg hiver jeg i meg rundt hundre gram havregryn. Finnes sikkert sunnere frokoster, men jeg er ikke interessert i endringer enda. Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 27. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2007 Dette spiser eg til frokost: 2-3 Skiver med diverse pålegg 1 egg (pleier eg av og til spise på lørdager og søndager) Pålegg: Hvitost med litt paprika på toppen, Hvitost + skinke og varme dette i mikroen, leverpostei og/eller makrell i tomat. 1 Glass melk, 1 Glass Appelsinjuice og 1 sterk kopp kaffi. 8901728[/snapback] Spiser også 2-3 fed hvitløk i tillegg for det forsterker immunforsvaret og at hvitløk beskytter mot hjerte- og karsykdommer i tillegg. Sjekk ut meir her Lenke til kommentar
allyse Skrevet 27. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Eier normalt sett ikke appetitt når jeg står opp, så nå når jeg har pause i dietten kjører jeg jo selvfølgelig frokosten rett i glemmeboka (litt idiotisk gjort). Dermed er dagens frokost kanskje et glass vann... Normalt sett skal frokosten være. 120g havregryn, ca. 4dl melk, 3SS olje, en neve nøtter og en proteinshake. (På an igjen på denne om et par uker. Vært litt slapp nå pga. ny jobb, men skal ha to ukers ferie nå, og etter den er det tilbake på jobben med kylling og ris på plastboks igjen. ) Endret 27. juni 2007 av allyse Lenke til kommentar
andreasiversen Skrevet 27. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2007 Starter dagen mellom 0600-0800 nesten hver dag uansett! 3-4 brødskiver(gjerne grove) Masse vann 2 frukter, som regel banan og eple! Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 28. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2007 Starter dagen mellom 0600-0800 nesten hver dag uansett! 3-4 brødskiver(gjerne grove) Masse vann 2 frukter, som regel banan og eple! 8954062[/snapback] Høres fornuftig ut. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) En boks mager kesam + fun light med en god del havregryn i. Endret 29. juni 2007 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 29. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2007 fun light med en god del havregryn i. 8972909[/snapback] Say what? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2007 2 tranpiller. Klarer ikke spise noen ting om morgenen. Lenke til kommentar
Icecream Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg spiser vanligvis litt frokost blanding... Kanskje 3 brødskiver i ny og ned... Syntes egentlig frokost er noe dritt fordi jeg har ikke helt stått opp så jeg orker ikke alltid Og den hender at det blir noe rester fra middagen fra igår .... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 I helgene består frokosten av sunn mat, og plenty av det. F.eks, idag spiste jeg tre toast med marmelade på, drakk te og avsluttet med en banan og fersken. Noen ganger er det baguette med sunt pålegg, andre ganger havregrynsgrøt. I ukedager, så går det mest i brødskive eller knekkebrød. Lenke til kommentar
Enelya Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 -To knekkebrød (som regel med lett-norwegia eller sånn kyllingfiletskinke med agurk) -Par-tre glass vann -En kopp kaffe -To trankapsler, en c-vitamin, 6 fiskemeltabletter(I know - sært ) Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 1. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2007 En boks mager kesam + fun light med en god del havregryn i. 8972909[/snapback] Høres miserabelt ut, blander du saften i kesamen? Lenke til kommentar
iernie Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 Mine frokoser består av proteiner og fiber. Derfor spiser jeg hver morgen: To kokte egg En skål med Kellogs All-Bran fullkorns kornflakes (med melk da) Eventuelt kaffe. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg spiser nok ikke den sunneste frokosten her. Det er engelsk breakfast hver dag klokka 7.30. I tillegg spiser jeg en yoghurt, en frukt og kanskje litt shepards pie Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg har som regel ikke den største apetitten om morgenen og frokosten varierer deretter. Blir ofte bare en yoghurt + frukt. Andre ganger kan det hende at jeg tar noe brød i tillegg. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Nudler hvis det finnes. Har vi rester som jeg liker så tar jeg det. Dårlig brød = toast. Godt brød, godt pålegg = god brødskive med kokt skinke eller hamburgerrygg og et glass grønn melk, eller to... kanskje 3. Svelges med 3 vitamin tabletter. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 En boks mager kesam + fun light med en god del havregryn i. 8972909[/snapback] Høres miserabelt ut, blander du saften i kesamen? 8981793[/snapback] Det blir jo det samme som yoghurt med havregryn omtrent Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Eter nesten aldri frukost, berre viss eg er sulten, noko eg sjeldan er på morgonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå