Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hva spiser du til frokost?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Fire brødskiver med leverpostei. Da snakker jeg STORE skiver. I tillegg hiver jeg i meg rundt hundre gram havregryn. Finnes sikkert sunnere frokoster, men jeg er ikke interessert i endringer enda.

Lenke til kommentar
Dette spiser eg til frokost:

2-3 Skiver med diverse pålegg

1 egg (pleier eg av og til spise på lørdager og søndager)

Pålegg: Hvitost med litt paprika på toppen, Hvitost + skinke og varme dette i mikroen, leverpostei og/eller makrell i tomat.

1 Glass melk, 1 Glass Appelsinjuice og 1 sterk kopp kaffi.

8901728[/snapback]

Spiser også 2-3 fed hvitløk i tillegg for det forsterker immunforsvaret og at hvitløk beskytter mot hjerte- og karsykdommer i tillegg. Sjekk ut meir her

Lenke til kommentar

Eier normalt sett ikke appetitt når jeg står opp, så nå når jeg har pause i dietten kjører jeg jo selvfølgelig frokosten rett i glemmeboka (litt idiotisk gjort).

Dermed er dagens frokost kanskje et glass vann... :p

Normalt sett skal frokosten være. 120g havregryn, ca. 4dl melk, 3SS olje, en neve nøtter og en proteinshake. (På an igjen på denne om et par uker. Vært litt slapp nå pga. ny jobb, men skal ha to ukers ferie nå, og etter den er det tilbake på jobben med kylling og ris på plastboks igjen. :dribble: )

Endret av allyse
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132

I helgene består frokosten av sunn mat, og plenty av det.

F.eks, idag spiste jeg tre toast med marmelade på, drakk te og avsluttet med en banan og fersken. Noen ganger er det baguette med sunt pålegg, andre ganger havregrynsgrøt. I ukedager, så går det mest i brødskive eller knekkebrød.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...