Saddlefall Skrevet 16. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2007 Spiser brødskive med nugatti med 3-4 glass melk hver gang. Sunt for kroppen 7930360[/snapback] Der vi nesten like Spiser 3-4 brødskiver med nugatti, og drikker 3-5 glass melk. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 17. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2007 Spiser aldri frokost. Blir bare kvalm av å spise så tidlig om morgenen. Dette glir kanskje utenfor det aktuelle temaet, men det får nå så være. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 17. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2007 Spiser aldri frokost. Blir bare kvalm av å spise så tidlig om morgenen.Dette glir kanskje utenfor det aktuelle temaet, men det får nå så være. 7961068[/snapback] Det er dumt av deg, men det har du sikkert hørt før. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 17. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2007 I ukedagene har jeg sjeldent tid til å spise meg mett. Da går det i en brødskive med leverpostei og et glass vann. Dagene jeg har tid til å spise meg mett, har jeg i meg to brødskiver med leverpostei, to glass appelsinjus, en banan og ett eple. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Spiser som oftest bare frokostblanding siden brød i USA er ikke spesielt godt. Nå som friidrett begynner kommer jeg mest sannsynlig til å legge til en proteinshake om morgen (jeg trener også styrke på et daglig basis). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Mandag-fredag: To brødskiver med nugatti Lørdag: random brød med random pålegg Søndag: Pizzarester fra lørdag Lenke til kommentar
Marianneg Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Som regel en skive ller to og ett stort glass appelsinjuice. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Frokost; To gigantiske kopper med skikkelig sterk kaffe. (Varmtvann fra springen - med noe first price instant coffee). Fire fem sigaretter - så er jeg klar for en dag med fart og spenning. Mat blir først når andre spiser middag. Ikke spesielt sunt, men det funker Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) 100-150g Havregryn m/sukrose på hver dag. Endret 7. mars 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 20. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2007 Dette spiser eg til frokost: 2-3 Skiver med diverse pålegg 1 egg (pleier eg av og til spise på lørdager og søndager) Pålegg: Hvitost med litt paprika på toppen, Hvitost + skinke og varme dette i mikroen, leverpostei og/eller makrell i tomat. 1 Glass melk, 1 Glass Appelsinjuice og 1 sterk kopp kaffi. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 20. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2007 Vanlig frokost for meg: Corn Flakes og en kopp kaffe... Virker lite men det funker for meg. Handler kun om rutine. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Som regel så spiser jeg ikke en dritt til frokost. Står opp klokken 06:00 hver ukedag, men eier ikke matlyst før lunch, så lunch er jo frokosten min. 11.15 spiser jeg en av disse: 1. 160g Baconcheese med chips og brus 2. ca 500g pastasalat med kylling 3. ca 500g pastasalat med skinke og ost 4. Osteloff med fyll 5. Speilegg med sosisser, bacon, stekte poteter og brød. Vanligvis så drikker jeg cola til alle disse herlige rettene, men har nå kutta ned på brusen og gått over til Farris og/eller Biola med blåbær. De få gangene jeg spiser frokost så spiser jeg en Go'Morgen. Edit: Skrivefeil er noe dritt. Endret 20. juni 2007 av Quayle Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 20. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2007 Frokosten min består av to brødskiver med varierende pålegg, men hvitost med tomat på en en gjenganger. Et glass melk, en kopp kaffe og en smoothie hører med. I tillegg kommer vitaminer og omega 3-piller oppå det hele. Det er litt av et prosjekt skal du se. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 20. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2007 Havre fras for det meste. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 20. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2007 spiser som regel ikke frokost pleier ta lunch på skolen ( horn med ost og skinke) så om det er ihelger så venter jeg til middagen er klar Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 20. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2007 spiser som regel ikke frokost pleier ta lunch på skolen ( horn med ost og skinke) så om det er ihelger så venter jeg til middagen er klar 8906614[/snapback] Det er ikke spesielt bra for deg, men det har du vel hørt mange ganger. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2007 Vanligvis blir det ein fin omelett (4 egg, 50 gram skinke, 50 gram ost, 0.4dl kremfløte, vårløk), men det hender i blant at eg enkelt og greitt tek fram frokostblandinga. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 24. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2007 To til fire brødskiver, avhenger om når jeg planlegger å spise min lunsj. Hvis lunsjen blir tidlig spiser jeg som regel en brødskive med mye melk og kanskje en yoghurt. Hvis lunsjen blir senere enn 12:00 spiser jeg ofte fire brødskiver med samme tilbehør. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 24. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2007 er littforskellig. en smoothie eller havregryn Lenke til kommentar
Nile-S Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Spiser som oftest en brødskive med pålegg av noe slag. Er ikke veldig sulten om morgenen, så noen ganger blir det kun en liten youghurt eller ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå