Hjertevarm Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Enkelt og greit på dietten: En liten posjon havregrøt laget med havremelk pluss. En Alpro Soya fersk soyayoghurt. Et glass vann Et glass jucie. Vitaminer. Også er man mett for denne gangen. Er det flere som lever med melkefri kost så anbefaler jeg Utenmelk.com. Vet jeg ikke er alene. Endret 28. januar 2007 av Hjertevarm Lenke til kommentar
Dauskrott Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg er så snill mot kroppen min at den får et glass juice, en gang inni mellom. Og kanskje ei skive eller en bolle. Har aldri tid til frokost, heter det kanskje... Må endre døgnrytmen min. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Proteinshake + kreatin + vitaminpille + omega pille Liker ikke frokost Lenke til kommentar
IsKrem Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Spiser kun frokost lørdag og eventuelt søndag om formen er bra God Morgen Yoghurt,ristet skive og juice Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 som regel en brødskive og en banan Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 - Medikamentcocktail: omega 3/D-vitamin-greier (trankapsler?), c-vitamin-tabletter, ginsengekstrakttabletter, tatt med et glass juice - Grov brødskive med et eller annet lett pålegg, orker ikke veldig søte eller "tunge" ting tidlig om morgenen - Et glass melk Sikringskost, sikkert. Regelmessig også. Det ser jo ut til å virke, zilch sykefravær på de tre siste årene. Hva er greien med at alle tar proteinshake? Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 - Medikamentcocktail: omega 3/D-vitamin-greier (trankapsler?), c-vitamin-tabletter, ginsengekstrakttabletter, tatt med et glass juice- Grov brødskive med et eller annet lett pålegg, orker ikke veldig søte eller "tunge" ting tidlig om morgenen - Et glass melk Sikringskost, sikkert. Regelmessig også. Det ser jo ut til å virke, zilch sykefravær på de tre siste årene. Hva er greien med at alle tar proteinshake? 7865889[/snapback] dom tror dom blir stora ock stärka hur snabbt som hälst! Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Til frokost: -1 skje med tran -1 tyggetablett med C-vitamin -2 skiver, som oftest med ost og skinke -1 glass med melk, av og til 2 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Frokostblanding eller skiver med pålegg av forkjellige sorter og melk. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 6. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2007 2-3 brødskiver og et par glass melk. Kan variere med forkostblanding i ny og ne. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 6. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2007 2-3 brødskiver og et par glass melk. Kan variere med forkostblanding i ny og ne. 7882508[/snapback] Hva er forkostblanding? Noe du spiser FØR kosten? Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 6. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2007 2-3 brødskiver og et par glass melk. Kan variere med forkostblanding i ny og ne. 7882508[/snapback] Hva er forkostblanding? Noe du spiser FØR kosten? 7882532[/snapback] Jeg ser ingen grunn til å fare rundt her på forumet å skape kvalm på grunn av slike bagateller. Du forstår helt sikkert hva det skulle stå, hvis ikke, kan jeg forklare for deg at det skulle stå FROKOSTBLANDING. Slike innlegg fra din side får meg automatisk til å tenke postwhore Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 2 skiver veldig grovt brød.... med litt forsjelig pålegg... magert kjøtt, makrell i tomat, reker, grov leverpostei Bruker å ha tomat/agurk på... 1 glass melk ekstra lett (den med vitamin D) gullerot/kålrot/frukt Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Frokostblanding, skiver eller rundstykker med vann eller culturmelk til, spørs hvor dårlig tid jeg har. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg spiser som regel frokostblanding med høyt fiberinnhold. Hvis jeg er veldig trøtt så tar jeg med meg en dobbelskive på jobb som jeg sluker med en halvliter kaffe. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) En random go dag frokostblanding "vannet ut" med havregryn. Endret 12. februar 2007 av Ant1 Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Spiser brødskive med nugatti med 3-4 glass melk hver gang. Sunt for kroppen Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg spiser enten 2 til 3 skiver brød med diverse pålegg, om vinteren går det mye honning. Et annet alternativ er havregrøt. Drikker vann eller juce (eple/apelsin/tropisk) samt en frukt som varierer etter hva vi har. Tar også tran og en multivitaminpille som er tilegnet tranbrukere. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 - Stor porsjon havregryn med lettmelk eller skummetmelk - 1 banan - ca 1 spiseskje linfrø (blandet med havregryn) - et par spiseskjeer lett-syltetøy Breakfast for champs! Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Én brødskive med Nugatti. Spist det de siste 7 åra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå