-dB- Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Spiser kun ei brødskive om morgenen, som regel med leverpostei eller noe. Drikker et par glass juice eller melk og en kopp ekte engelsk te med melk. I helgene står jeg jo opp litt senere, så det kan være at frokosten min blir en burger med noen kamerater Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Spiser ikke frokost... bare tull, klarer ikke å stappe i meg noe mat når jeg står opp etter en times søvn og er så trøtt at jeg har feber. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Spiser 3 tykke grovskiver. En med brunost, en med jordbærsyltetøy/leverpostei og en med nugatti. Pluss et glass med sjokolade melk. Burde spise mer føler jeg. Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Min frokost: 1 porsjon frokostblanding med yoghurt. 1 kopp kaffe + Tran og vitamin tabletter. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Sjeldent jeg har matlyst når jeg står opp, så spiser som regel ikke frokost før et par timer etterpå. Når det gjelder hva jeg spiser, så er det ganske tilfeldig. Alt fra ristet brød med promite eller vegemite, til middagsrester fra kvelden før, og noe å drikke.(melk, te, vann, milo) Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 Hvis jeg har dårlig tid tar jeg to grove skiver med etellerannet på og melk, hvis jeg har god tid tømmer jeg en boks makrell i tomat på 4 skiver, masse melk og etter det en og annen bolle müsli med melk. Jeg elsker frokost Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 ender som regel opp med en go'morgen yoghurt, om det er flere i kjøleskapet da.. ikke lett og fylle opp hele tiden... Lenke til kommentar
E.T Skrevet 13. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 Tips: Drikk melk på morgenen. Brødskiver inneholder langt mindre næring en dere skulle trodd. Youghurt og frokostblanding inneholder stort sett en haug med sukker og høy GI karbohydrater. Personlig spiser jeg 2-3 skiver brød, og drikker 1 liter melk. Av og til lager jeg shake med melk, havregryn, banan og proteinpulver, og en gang i blandt blir det havregrøt. Tran og en form for vitamintilskudd hører med Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 hadde bare magen min tålt melk, så hadde jeg drukket det ja... men det går ikke for og si det sånn. og tørre brødskiver som må presses inn i den lille stunden mellom 05.20 og 05.45 jeg har før jeg må løpe til bussen? nei takk! har heldigvis litt fleksibel lunsj tid og spiser ett halvt brød med noe på i rundt 10 - halv 11 tiden Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg elsker frokost, men har meget sjelden tid til å spise det i ukedagene. Om jeg i såfall har så blir det en blings med pålegg av ymse slag. Dessuten har jeg funnet ut at diabetesen min blir MYE enklere å kontrollere hvis jeg dropper frokosten, da det er på den tiden av døgnet jeg får størst blodsukkertopp. Etter jeg kuttet ut frokost har HBA1C'en min sunket til "vanlig dødelig" nivå. Så i ukedagene blir det stort sett et glass vann eller 2, og et par kopper kaffe straks jeg kommer på jobb. Dette døyves så med en (desverre) litt kraftig lunch i kantina. I Helgene så blir det fort litt annerledes. Da er det gjerne et par-3 grove brødskiver med mye godt pålegg og oftest te til. Magen min er nok ikke bestandig helt enig i matvanene mine, men blodsukkeret er veldig enig. Og siden blodsukkeret er mest avgjørende for helsa mi nå, så vinner det Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Går som regel i 2, av og til 3 brødskiver med varierende pålegg, og et glass med O'boy. Hvis det er av betydning er jeg en 17 år gammel gutt, 187cm høy, 72kg og aktiv av meg. Endret 16. januar 2007 av SumSar Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Om morgenen står jeg altid seint opp, så jeg rekker ikke 5 skiver med ost,skinke, smør å alt det andre på. Enten er det en yoghurt eller ingenting huff, men jeg klarer som vanlig å spise 2 skiver med syltetøy eller noe annen form for pålegg. 2-4 glass juice går rett ned. Har egentlig ikke matlyst om morgenen. Lenke til kommentar
Letium Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 På vanlige ukedager spiser jeg vanligvis maksimalt 1 brødskive til frokost, spiser så utrolig sakte om morgenen, så jeg rekker ikke mer 7028282[/snapback] Ja, samme her. Men likevel rekker jeg å få i meg 1 brødskive med pålegg og enten agurk eller paprika på. Pluss to omega-3 kapsler og 1 Vitamineral tablett. Jeg drikker også tre glass frokostjuice og 1 glass melk. Er alltid tørst om morgenen. Lenke til kommentar
hauska Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 -ei brødskive -to glass eplenktar -en banan så rekker jeg ikke mer... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Ohh, nå fikk jeg lyst på eplenektar... må kjøpe litt. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Havregryn+Youghurt+Melk i bolle og blir jeg lei så er det 1 boks "tunfisk i vann" og 4dl appelsinjuice i blenderen, og vips, kan du helle neppå frokosten i en fei. Endret 24. januar 2007 av Fulgu Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Når jeg spiser frokost så har jeg havregrøt med en dasj jordbærsyltetøy og 2 egg. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 som oftest knekkebrød med hvitost eller axa god dag frukt müsli. Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Når jeg spiser frokost så har jeg havregrøt med en dasj jordbærsyltetøy og 2 egg. 7787874[/snapback] egg i havregrøt? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 På lørdag og søndag blir det 2 skiver speilegg, bønner og en gigantisk mugge med kaffe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå