SSSø Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 3 skiver med ost og skinke, 3732 forskjellige vitaminer og andre piller og 4-5 glass med juice. Lenke til kommentar
poopstick Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Spørs hvor god tid jeg har. På skoledager blir det enten en brødskive med gulost i hånda eller en Go'morgen på skolen, mens jeg tar meg tid til å steke rundstykke i helga. Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg tar meg alltid god tid til å spise et godt måltid før jeg skal på skole/jobb, hvis ikke blir jeg bare sulten med en gang igjen og det er ikke noe kjekt. Drikker som oftest 3-4 glass melk/juice. Noen skiver med mør/skinke og ost. ca 5 skiver. 2 bananer. Det er vel det det går i. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 To kopper med Twinings Earl Grey Tea m/ melk 3-4 knekkebrød med noe pålegg. Før spiste jeg mindre, og dette gjorde at jeg forbrant mindre. Etter at jeg spiste mer har forbrenningen gått opp. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 3 skiver med nugatti + diverse juice og en kaffekopp om humøret er dårlig. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Kellogg`s Allbrain, eller noe slik, iallefall grov frokostblanding, samt en banan og ei skje med tran, Ja og selvsagt melk Endret 10. desember 2006 av Tee_C Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) 2-3 brødskiver med nugatti og melk/saft. Hvis jeg har framføring den dagen går ikke maten ned, så da blir det å spise etter framføringa ^^ Edit: Fant egentlig ut dette skoleåret at jeg må spise frokost for å ikke sitte å lage lyder med magen de timene fram til lunsj pleide aldri å spise frokost på ungdomskolen og lignende, ble aldri sulten o_o Endret 10. desember 2006 av Bruktbilen11 Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 11. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 1 biola 2 egg 5 skiver med sylte og ost. 2 glass brus. 1 pakke chips, og så går eg på skulen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 en go morgen yoghurt om jeg har dårlig tid. Brødskive med omelett og/eller fruktmüsli om jeg ikke har så dårlig tid... Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 - Ingenting Ødelegger hver morgen for meg, men har aldri tid til frokost. Blir stortsett en kaffe i kantina og en kraftig lunsj.. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Som regel ingenting. Våkner 10 min før bussen går Men når jeg spiser er en eller to brødskiver. Forskjellig pålegg. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 På skoledager; To brødskiver stekt i stekepanna med ost og salami. Helger; Som regel pizzastykker fra dagen derpå, og en sjelden gang omelett på brødskiver. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 For meg er frokost det verste måltidet, må tvinge i meg maten hver dag, men samtidig ser jeg på frokosten som utrolig viktig for resten av dagen. Spiser vanligvis: 1-2 grove brødskiver med ost, honning, baconost el. 1 glass melk eller juice 1 skje tran 1 yoghurt eller rislunsj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 2-3 speltbrødskiver med hjemmelaga ukokt jordbærsyltetøy med sweet'n'less sukker (brunsukker med asparam) 1 glass vann med vitaminpiller og diverse sånt 1/2 til 1 kopp grønn te og i helgene hvor jeg ike skal være lag med noen (tåler ikke melk noe spesielt godt), så spiser jeg havregryn med sukker og melk All sukker er sweet'n'less, nå prøver pappa å konvertere oss til fruktose Lenke til kommentar
Bobby1 Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 120gr Havregryn med splenda og kanel 1 liter skummet melk 1 ss Linfrøolje Enkel og grei frokost Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Ett havreknekkebrød uten noe på og et glass vann. Jeg er litt overfølsom for mye, og tar ingen sjanser. Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Helger: 4 kneip med nugatti og sjokade. Skoledager: En kneip med keverpostei Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Om jeg har nok tid, 2 skiver med leverpostei eller syltetøy, og et glas juice. Hvis ikke jeg har det tilgjengelig drikker jeg vann. Dårlig tid resulterer i at jeg jafser i meg en knøttliten yoghurt og en kjeft vann under krana. I helgene er det mye forskjellig, alt etter matlyst. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Havregryn med rosinger,bananer og syltetøy. 1 skive med moltebær. Et glass Jucie og et glass melk. Trangreier, en hvitløksbåt(nei jeg stinker ikke) og en skje med bipollen frø. Deilig" Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 Kaster alltid innpå en halv liter vann blandet med multivitaminer, 500mg c-vitaminer og noe ginsengopplegg. Spiser et fat havregryn og noe frukt. Aldri vært storspiser om morgenen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå